AK Gençliğin Buluşma Noktası


Cevapla
Seçenekler
 
Alt 03-07-2015, 22:14   #1
Kullanıcı Adı
Cihannur
Standart AK Parti'den Muhteşem Bir Proje Daha: İstanbulBoğazı'na 3 Katlı Büyük İstanbul Tüneli
İSTANBUL'A 3 KATLI TÜP GEÇİT!



Başbakan Ahmet Davutoğlu ve Bakan Lütfi Elvan açıkladı.

İstanbul'a Gayrettepe-Küçüksu arası 3 katlı tüp geçit inşa edilecek. Başbakan Davutoğlu, Mega Proje'nin tanıtımında konuştu.

BAŞBAKAN AHMET DAVUTOĞLU'NUN MEGA PROJE İLE İLGİLİ AÇIKLAMASININ SATIR BAŞLARI...

Başbakan Davutoğlu, "İstanbul'un trafiğini çözmek için tarihî bir proje hayata geçiriliyor. İstanbul geçmişin olduğu gibi geleceğin, küresel dünyanın da öznesi olacaktır. İddia sahibi devletler İstanbul'a sahip olmakla küresel güç olurlar. Biz İstanbul'a böyle bakıyoruz. Bizim medeniyetimiz tek bir şehir ile anlatılsaydı o şehir İstanbul olurdu. İstanbul'u dünyanın en büyük projelerine sahip olan şehir hâline getireceğiz. 3. köprü ve 3. havalimanı inşaatı süratle devam ediyor. Dünyanın her yerinde bu projeler konuşuluyor. Dünyanın en büyük havalimanı İstanbul'da olacak. İstanbul, yer kürenin başkenti olacaktır" dedi.



ULAŞTIRMA VE HABERLEŞME BAKANI LÜTFİ ELVAN'IN BÜYÜK İSTANBUL PROJESİ İLE İLGİLİ AÇIKLAMASININ SATIR BAŞLARI...

Bakan Elvan,"Ankara-İstanbul, Ankara-Eskişehir, Konya-İstanbul yüksek hızlı treni Türkiye'ye armağan ettik. Büyük bir atılım gerçekleştirdik. İzmir-İstanbul otoyolu, 3. havalimanı, Yavuz Sultan Selim Köprüsü projeleri devam etmektedir." dedi

"Bugün dünyada bir ilk olacak olan mega projemizin tanıtımını yapmak üzere bir araya gelmiş bulunuyoruz. Ne mutlu bize ki yeni Türkiye'nin güçlü temelleri üzerine sağlam bir gelecek kuruyoruz. Geçtiğimiz 12 yılda altyapı yatırımlarda çok önemli mesafeler kaydetmiş bulunuyoruz. Asrın projesi Marmaray ile boğazın altından demir yolu geçişini hizmete sunduk. Ankara-İstanbul, Ankara-Eskişehir, Konya-İstanbul, Konya-Ankara YHT hatlarını Türkiye'ye armağan ettik. Yap-işlet-devret modelleriyle büyük bir atılım gerçekleştirdik. Marmaray'ın ikizi Avrasya Tüneli, İzmit Körfez Köprüsü, üçüncü havalimanı projelerinin yapımı hızla devam etmektedir. Yavuz Sultan Selim Köprüsü ve bağlantı yollarıyla İstanbul yaka geçişleri açısından önemli bir sorunu ortadan kaldıracaktır."



"100 YIL KONUŞULACAK BİR PROJE"

Bakan ELvan, "Şimdi bu mega projeler dizisine yenisini eklemek için start veriyoruz. Dünyada bir ilki başarıyoruz. Bu proje, İstanbul'a âşık Türkiye'ye sevdalı milletimizin projesidir. Kültürleri buluşturan, sadece kıtaları değil dünyayı birleştiren İstanbul'un fiziğine dokunacak bir projedir.

Bu proje uygulama kabiliyeti açısından sembol projedir. Bu proje kültürleri buluşturan bir projedir. İstanbul'un trafiğini rahatlatıp toplu taşımaya neşter vuran, trafiği rahatlatan metro ve karayolu hattı yolunu birleştiren 3 katlı Büyük İstanbul Projesi'ni sunuyoruz. Yaklaşık 10 aydan beri mega projemiz üzerinde yoğun bir çalışma yürüttük" dedi.

"Boğaz'ın altında iki yeni tünel yapma gereği ortaya çıktı. Bunlar Boğaziçi Köprüsü'nün altından bir metro tünel geçişi, diğeri ise FSM altından bir karayolu geçiş tüneli. Boğazın altından lastik tekerlekli araçlar ile demiryolu geçişlerini ayrı ayrı yaparak iki tünel yerine, hem metro hem de karayolu geçişi için dünyada ilk defa üç katlı bir tünel tasarladık."

"Üç katlı Büyük İstanbul Tüneli" adı verilen projeye göre boğazın altı Küçüksu'dan Gayrettepe'ye üç katlı dev bir tünelle geçilecek.



'DÜNYADA İLK DEFA 3 KATLI TÜNEL TASARLADIK'

Bakan Lütfi Elvan, "Modelleme sonuçlarına göre boğazın altından iki yeni tünel yapma gereği ortaya çıktı. Boğazın altından karayolu ve demiryolu geçişini ayrı ayrı yapmak yerine dünyada ilk defa 3 katlı tünel tasarladık. Mega projeyle İstanbul'da hayat değişecek. İstanbul'da ulaşımın omurgası kurulacak.

Bugün günde 6.5 milyon insanın kullanacağı proje gerçekleştireceğiz.

İstanbul'un 3 havalimanı raylı sistem ile birbirine bağlanmış olacak. Başakşehir'den Sabiha Gökçen Havalimanı'na kadar uzanan bir metro hattı olacak. Marmaray ile düşünüldüğünde her iki proje arasında bir ilk olacaktır. Karayolu geçiş tünelleri İstanbul'daki tüm karayolu hatlarıya entegre olacak. Proje, görüntü kirliliği oluşturmayacak ve silüeti bozmayacaktır. Mega projemiz yap işlet devret modeliyle şekillenecek ve devletin kasasından para çıkmayacaktır" dedi.

Elvan, "Yeni Türkiye'nin heyecanı ile hedeflerimize adım adım yürümenin heyecanını yaşıyoruz. Bu yolda desteklerini esirgemeyen Sayın Cumhurbaşkanımıza, Sayın Başbakanımıza teşekkürlerimi sunuyorum. Emeği geçen tüm ekip arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. 3 katlı Büyük İstanbul Tüneli'nin hayırlı olmasını diliyorum" diyerek sözlerini tamamladı.

Kaynak

HT Ekonomi 27.02.2015

 

Cihannur isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Konuyu Beğendin mi ? O Zaman Arkadaşınla Paylaş
Sayfayı E-Mail olarak gönder
Alt 03-07-2015, 22:15   #2
Kullanıcı Adı
Cihannur
Standart
Cihannur isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-07-2015, 22:16   #3
Kullanıcı Adı
Cihannur
Standart
YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
Cihannur isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-07-2015, 22:17   #4
Kullanıcı Adı
Cihannur
Standart
Dertlere Derman AK Parti.
Cihannur isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-08-2015, 01:23   #5
Kullanıcı Adı
MEÇHUL ADAM
Standart
Bir ülkede; köprü, yol, tünel yapmakla kalkınmaz.Bunlara ihtiyaç duyulunca yapılır.Asıl ihtiyaç olan şeylere önem verilmezse o ülke batar.Bunlardan birisi de ağır sanayii hamlesi ve tasarruftur.İsraf etmek ülke için felaket olur.

İthalatın artışı, ihracatın azalışı ülkeye birşey kazandırmaz. Bu ülkeye çok gelir getirecek projeler ve yatırımlar gerekir.Gelir getiren mallar, yollar ve köprüler özelleştirilirse ekonominin zayıflaması an meselesi olur.Tüketim, üretimi geçerse ülkenin ekonomi dengesi bozulur.Bir daha da toparlanmak çok zor olur.Şu anda ülke giderimiz gelirimizi geçmektedir.Bir ülke devamlı faiz ödüyorsa o ülkede hizmet mekanizması felç olur.

Konu MEÇHUL ADAM tarafından (03-08-2015 Saat 01:41 ) değiştirilmiştir..
MEÇHUL ADAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-08-2015, 01:39   #6
Kullanıcı Adı
MEÇHUL ADAM
Standart
(ALINTIDIR)

Ağır Sanayi hamlesinin başlatılması Ülkemizi geri kalmışlıktan, sömürülmekten ve dilencilikten kurtarmak, milletimizin mutlu olması, huzur içinde yaşaması ve kalkınmış zengin bir Türkiye için ağır sanayi hamlesini başlatmak ve Milli Harp Sanayini kurmak zorunda olduğumuza inanan Erbakan, 200 büyük fabrikanın plan ve projelerini hazırlayıp temellerini attı. Bu dev tesislerin 70 kadarı fiilen işletmeye açıldı ve kâr sağlandı. Geri kalan 130 fabrikanın çoğunun kaba inşaatları ve hizmet binaları bitirildi, hatta bazılarının makinaları bile hazırlatıldı.
Ağır Sanayi'siz kalkınmanın, büyümenin, güçlenmenin, zenginleşmenin mümkün olmayacağı gerçeğine inanan Erbakan'ın Türkiye genelinde başlattığı fabrika yapan fabrika diye adlandırılan Ağır Sanayi Hamlesinden bazıları şunlardır.

MİLLİ GÖRÜŞ`ÜN 1974-1978 AĞIR SANAYİ HAMLESİ

- 7 yıllık Program (1975-1982)
- 15 Milyar Dolarlık Yatırım (1976 değeriyle takriben 250 milyar TL yatırım)
- 200`den Fazla Milyarlık Tesis
- Uçağını, Tankını Yapan Türkiye.
Fabrika Kuran Fabrikalara Sahip Sanayileşmiş Türkiye
- l Milyon Kişiye, İşyeri Hazırlanması
- Milli Gelire Yılda 15 Milyar $ Katkı
- Yalnız Bu Hamle İle Yıllık 15 İlave Kalkınma Hızı
- Uzakdoğu Kaplanlarından Önce, Türkiye Arslanı Kükredi (3 Adet Tablo)

İlk Defa Dördüncü Kalkınma Planına Manevi Kalkınma Kondu.
Manevi kalkınma olmadan maddi kalkınma olmaz. Anayasa` da "Devlet, Millet fertlerinin manevi varlıklarını geliştirir" hükmü açıkça yer aldığı halde daha önceki 1., 2., 3. planlarda Devletin bu hizmetleri hangi plâna göre yürüteceği, hangi hizmetleri nasıl yapacağı hakkında tek kelime dahi bulunmadığı halde, yukarıda da belirtildiği gibi, ilk defa 30 Kasım 1977`de TBMM`ne sunulan 4. Beş Yıllık Pla "Manevi Kalkınma" sahasında nelerin nasıl yapılacağını belirten takriben 30 sayfa tafsilatlı bir "Manevi Kalkınma Planı" hazırlanarak konuya önemli bir yer verilmiştir.
Ne yazık ki 1978`den sonra gelen taklitçi zihniyetli yöneticiler bu plânı değiştirmişler ve plânlardan bu önemli bölümü çıkartmışlardır.
MEÇHUL ADAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-08-2015, 13:44   #7
Kullanıcı Adı
Cihannur
Standart
Alıntı:
MEÇHUL ADAM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bir ülkede; köprü, yol, tünel yapmakla kalkınmaz.Bunlara ihtiyaç duyulunca yapılır.Asıl ihtiyaç olan şeylere önem verilmezse o ülke batar.Bunlardan birisi de ağır sanayii hamlesi ve tasarruftur.İsraf etmek ülke için felaket olur.

İthalatın artışı, ihracatın azalışı ülkeye birşey kazandırmaz. Bu ülkeye çok gelir getirecek projeler ve yatırımlar gerekir.Gelir getiren mallar, yollar ve köprüler özelleştirilirse ekonominin zayıflaması an meselesi olur.Tüketim, üretimi geçerse ülkenin ekonomi dengesi bozulur.Bir daha da toparlanmak çok zor olur.Şu anda ülke giderimiz gelirimizi geçmektedir.Bir ülke devamlı faiz ödüyorsa o ülkede hizmet mekanizması felç olur.

AK Parti iktidarında sanayimiz eskiye göre daha da gelişti. AK Parti'nin 35 milyar dolarlardan devraldığı ihracat şimdilerde 150 milyar doları aştı. Daha da iyi olacak inşaallah. İlk etapta hedefimiz yıllık ihracatta 500 milyar dolara ulaşmak. Cumhuriyetimizin 100. yılına kadar 500 milyar dolarlık yıllık ihracata ulaşırız inşaallah. Hedefimiz Büyük Türkiye olmak ve Büyük Türkiye olduktan sonra da yolumuza daima Büyük Türkiye olarak devam etmektir.
Cihannur isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-08-2015, 14:06   #8
Kullanıcı Adı
Özgür Suriye
Standart
Her konuda yorum yapan Cihannur, Suriye'de Türkmenler kuşatma altında ve Esed güçleri tarafından katlediliyorlar.

Neden bunu görmezden geliyorsun?
Özgür Suriye isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-08-2015, 14:23   #9
Kullanıcı Adı
Cihannur
Standart
Alıntı:
Özgür Suriye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Her konuda yorum yapan Cihannur, Suriye'de Türkmenler kuşatma altında ve Esed güçleri tarafından katlediliyorlar.

Neden bunu görmezden geliyorsun?
Suriye konusundaki duyarlılığımı yadsıyamazsın Özgür Suriye. Allah, Suriye'deki Müslüman Türkmen kardeşlerimizin yardımcısı olsun. AK Parti Hükümetimiz de oradaki Türkmen kardeşlerimize her türlü yardımda bulunur inşaallah.
Cihannur isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 03-09-2015, 15:13   #10
Kullanıcı Adı
MEÇHUL ADAM
Standart
Sanayiisi olmayan bir ülke batmaya mahkumdur.AKP iktidarı sadece inşaat sektörüne önem veriyor.Bunda işçi emekli, yararlanamıyor.Bir takım müteahhitler ve mühendisler ancak bundan yararlanıyor.Vatandaşlar kendilerine bir daire almak için bankalara borçlandırılmak isteniyor.

Üretim yok, tarım yok, hayvancılık yok.Bu işlerle meşgul olan köylü, çiftçi işi olmayınca büyük şehirlere göç etmek zorunda kalıyor.

Eskiden GAP (Güneydoğu Anadolu Projesi) projesinin adını duyardık.Şimdi ise onu hatırlatan yok.Biz bu AKP hükümetten çok ümit bekledik ama hiç de yanılmadık.Akaryakıt tüketiminde dünyanın en pahalı ülkesi durumuna döndük.Faizlerin düşmesi ile millet bankalara hücum edecek.Ee gerisi ne olacak.Sonradan da büyük bir hayal kırıklığı yaşanacak.Faizlerle oyun oynanmaz.Oysa her kredi çekip bir işyeri kurmak veya iş yapmak için faizsiz, veya çok az düşük faizle olmalıydı.Bu da yok.üretim olmayınca tüketime önem verilince hazıra dağlar dayanmaz.Merak etmesinler bu gidişle Yunanistan'dan daha beter bir duruma düşeceğe benziyoruz.

Eskiden "orta direk" diye bir halk kesimi vardı.Bu, tamamen bitirildi.Bizim bile (1988-1990'da )küçük bir işyeri dükkanımız vardı.Fason işi yapardık.O yıllarda 100 evden 5 tanesinde bodrum katlarında ufak tefek işyerleri açılmıştı.Bu, şimdi hiç yok.İşsizlik o zamanları çok azdı.Her yerde iş, iş yeri vardı.

Bu hükümet bir çok sanatkarları işi bıraktırmak zorunda bıraktırdılar.Sanayiiye hiç önem vermediler .Yan sanayi diye bir sektör vardı.O da yok...Fabrika desen hepsi yavaş yavaş yok edildi.Yan sanayii ağır sanayiinin damarıdır.Bu damar kesilince fabrikalar üretimi durudurmak zorunda kaldı.Şimdi kalkmışlar köprü yol tünel yapmakla övünmeye çalışıyorlar.Yahu işçi, işsiz karnı aç, geçim sıkıntısı çekiyor.Bankalara borçlandırılmış.Böyle mi kalkınılır Allah aşkına?...

Fuzuli masraflı bir yatırım bu ülkeye ne kazandırır ki?.Hep kasa boşalınca geriye ne kalır?Azıcık el insaf yahu!.Milletin gözünü boyamaktan vazgeçsinler.Fakire, yoksula ekmek kapısı aşsınlar.Daimi iş ortamı oluştursunlar istiyoruz."YAP, İŞLET DEVRET!." modelini oluştursunlar.İşte budur işsizliği önleyen üretimi artıran projeler, asıl bunlardır.Diğerleri oyalamaca ve göz boyamasıdır.
MEÇHUL ADAM isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla

Etiketler... Lütfen konu içeriği ile ilgili kelimeler ekliyelim
3 katlı tünel, adaletvekalkınmapartisi, ak parti, başbakan ahmet davutoğlu, büyük istanbul tüneli, istanbul boğazı, istanbul boğazı'na, lütfi elvan, ulaştırma bakanı


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı





2007-2023 © Akparti Forum lisanslı bir markadır tüm içerik hakları saklıdır ve izinsiz kopyalanamaz, dağıtılamaz.

Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir.
5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, şikayetlerinizi ve görüşlerinizi " iletişim " adresinden bize gönderirseniz, gerekli işlemler yapılacaktır.



Bulut Sunucu Hosting ve Alan adı
webmaster blog çarşamba pasta çarşamba bilgisayar tamircisi