11-25-2017, 15:16 | #1 |
Come to Beşiktaş
"Come to Beşiktaş" durdurulamıyor!
Instagram'ın yeni fenomeni "Come to Beşiktaş" Beşiktaşlı taraftarların transfer gündeminde olan oyuncuların paylaşımlarına yorum olarak attığı "Come to Beşiktaş" cümlesi spor camiasının yeni fenomeni oldu. Pepe'nin "Gelen yorumlar çok iyiydi. Beşiktaş'ı tercih etme sebeplerimden biri buydu" demesi üzerine Beşiktaşlı taraftarlar transfer gündeminde olan diğer oyunculara âdeta akın etti. Özellikle Diego Costa'ya dakikalar içinde binlerce "Come to Beşiktaş" yorumu yapılırken, Gignac'da bugünden itibaren Beşiktaşlı taraftarların yeni gözdesi oldu. Dün Fikret Orman'ın Ronaldo için "Belki bu sene" demesi üzerine ise Beşiktaşlı taraftarlar başkanın başlattığı akıma uydu ve Ronaldo'ya binlerce yorumda bulunuldu. Beşiktaşlı taraftarlar idmanlara henüz gelmeyen oyuncuları Talisca'ya da "Come to training" yorumunda bulunuyor. "Come to Beşiktaş"ın transfer gündeminde fenomen olmaya devam edeceği kesin olarak gözüküyor. Gündeme gelen oyuncular ise Beşiktaş taraftarının ilgisinden çok memnun. BJK.org
Konu Cihannur tarafından (11-25-2017 Saat 16:44 ) değiştirilmiştir.. |
|
|
Sayfayı E-Mail olarak gönder |
11-25-2017, 15:29 | #2 |
|
|
11-25-2017, 15:33 | #3 |
|
|
11-25-2017, 15:37 | #4 |
|
|
11-25-2017, 16:14 | #5 |
Azerbaycan'dan Beşiktaş'a siyah-beyaz destek
UEFA Şampiyonlar Ligi G Grubu 5. maçında sahasında Porto ile karşı karşıya gelen Beşiktaş’a kardeş ülke Azerbaycan’dan destek geldi. Yarın Karabağ - Chelsea maçının oynanacağı Bakü Olimpiyat Stadı'nda siyah-beyaz ışıklandırma ve "Come to Beşiktaş" yazısı ile Beşiktaş'a destek verildi. 68 bin kapasiteli Bakü Olimpiyat Stadyumu’nda Türkiye saati ile 18’den 23’e kadar siyah-beyaz ışıklandırma ve Beşiktaş armasıyla ekibimize destek verildi. Kaynak Fotomaç 21.11.2017 |
|
11-25-2017, 16:20 | #6 |
|
|
11-25-2017, 16:41 | #7 |
Beşiktaşlı taraftarlarımıza helâl olsun! 'Come to Beşiktaş'ı dünya çapında âdeta bir marka yaptılar. Beşiktaş olarak 'Come to Beşiktaş' ifadesinin patentini alsak yeridir. 'Come to' (gel) ifadesi sporda Beşiktaş'la özdeşleşti. Sporda 'come to' denilince akla Beşiktaş geliyor. Tebrikler Beşiktaşlı taraftarlarımıza!
|
|
11-26-2017, 11:48 | #8 |
|
|
01-14-2018, 18:15 | #9 |
|
|
01-15-2018, 17:34 | #10 |
Come to Beşiktaş Lansmanı Vodafone Park'ta Yapıldı
Başkanımız Fikret Orman'ın katılımıyla Vodafone Park'ta Come to Beşiktaş lansmanı gerçekleştirildi. Lansmana Başkanımız Fikret Orman'ın yanı sıra; Sayman, Mali İşler ve Finanstan Sorumlu Üyemiz Berk Hacıgüzeller, Kartal Yuvaları'ndan Sorumlu Üyemiz Hüseyin Mican, İletişimden Sorumlu Üyemiz Candaş Tolga Işık, BJK Şirketler Grubu Genel Koordinatörümüz Gökhan Sarı, Finanstan Sorumlu Genel Müdür Yardımcımız Seçil Aygül, Pazarlama ve Sponsorluklardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcımız Umut Kutlu ile Kartal Yuvası Genel Müdürümüz Serdıl Gözelikli ve çok sayıda basın mensubu katıldı. Başkanımız Fikret Orman, geçtiğimiz yıl başladığımız globalleşme projesinin devamı niteliğinde dünyanın çeşitli ülkelerinde yayınlanacak olan #ComeToBeşiktaş videosunu basın mensuplarıyla paylaştı. Video aynı anda kulübümüzün sosyal medya hesaplarında da yayınlandı. Başkanımız Fikret Orman, lansmanda yaptığı konuşmada şunları söyledi: "Son yıllarda planlı bir çalışma ile müthiş bir ivme yakaladık. Son 2 yılı şampiyon bitirdik ve hem Türkiye'de hem de Avrupa'da önemli işler yaptık. Son 2 yılda Türkiye'ye en çok döviz kazandıran kurum olduk. Oynadığımız futbol ile herkese keyif verdik. UEFA Avrupa Ligi'nde çeyrek final oynadık ve yarı finali kaçırdık. Bu sene UEFA Şampiyonlar Ligi'nde birçok ilki gerçekleştirdik. Önemli bir stadyum kazandırdık. Vodafone Park'ın teknoloji merkezi olduğunu gösterdik ve dünyanın en güzel stadyumu seçildik. 2019'da UEFA Süper Kupa finali Vodafone Park'ta oynanacak. Sponsorlarımız ile Türkiye'de rekorlar kırdık. Sponsorlarımız ile yaptığımız ilişkilerin hepsini partnerlik, aile ilişkisine döktük. Bizde sponsorluklar imza atıldıktan sonra başlar. Kartal Yuvası'nda önemli işler yaptığımızı düşünüyoruz. Mağazamıza gelen Beşiktaşlı taraftarlar hangi ürünü alsak diyorlar. Dünya markası olan kurumlarla önemli işler yaptık. Özellikle taraftarlarımıza özel ürünler çıkarmaya gayret ettik. İnanılmaz büyümeler yaşıyoruz. Mağaza sayılarımız 21'den 100'lü rakamlara geldi. Marka iletişimini çok önemsedik ve çok çalıştık. Beşiktaş'ın marka değerini önemli yerlere getirmek için uğraşlar verdik. Reklam ve iletişim ile birçok ödül aldık. Bize destek olan, inanan Beşiktaşlılara teşekkür ediyorum. Türkiye'de belirli bir noktaya geldik. Artık globelleşmeye başlıyoruz. Bunun başlangıcını Çin'e yaptığımız seyahat ile verdik. Geçen sene globalleşme işine başladık. Çin önemli bir pazar. Orada ilk adımı attık. 1 maç yaptık, 3 günlük seyahat içerisinde oradaki Schalke maçını 91 milyon kişi takip etti. Orada Beşiktaşlılar takımımızı karşıladı. Çin ile ilişkilerimize başladık. Federasyonu ve basınları ile devamlı toplantılar yaptık. beINSports ile beraber artık Beşiktaş maçları artık Çin'de yayınlanacak. Çin medyası defalarca ülkemize geldi. Her hafta Çin'de Beşiktaş ile alakalı haberler çıktı. Bunun dışında kendimize biçmiş olduğumuz hedef pazarlarda da bunları yaptık. Birçok ülkede programlar yaptık. Orada sosyal medya hesapları açtık. Oralara özgü dergiler yaptık. Orada çeşitli kafeteryalarda toplu maçlar seyrettiriyoruz. Tamamen taraftarımızın bulduğu bir slogandı Come to Beşiktaş. Taraftarımız hoşlandı ve dünyada önemli bir proje haline getirdik. 1.2 milyar kişiye ulaştı. Beşiktaş ile alakalı bir şey geçtiğinde diğer kulüpler de Come to Beşiktaş kampanyasına katılmaktadır. Transfer videolarımız ile önemli sesler getirdik. Bugünkü lansmanımız yurt dışı hedefli bir lansmandır. Yurt dışında bu ağı yapacağız. Beşiktaş bu iş için yurt dışına finansman harcayacaktır. Bugüne kadar Come to Beşiktaş'ı nasıl yaydıysak bunu da yaymaları için herkesten destek bekliyoruz. Bu reklam filminde Mevlana'nın sözleri bize ışık tutacak. Bu kampanyaya büyük bir bütçe ayırdık. Türkiye'nin tanıtımı için de önemli bir rol oynayacağını düşünüyoruz. Burada Mevlana'dan yola çıktık. Bizim kollarımız herkese açık. Çok çalıştık. Bütün iletişim ekibini tebrik ediyorum. İnşallah bütün kamuoyu tarafından da beğenilir. Türkiye'de ayrı bir vizyon açmak istiyoruz. 100 milyonun üzerinde taraftara sahip olmak istiyoruz. Kulüpler arasında bonservis bedelleri çok fazla açılmaya başladı. Bizim o bütçelere gelebilmemiz için borçlanmadan bu işleri yapmalıyız. 2020'ye geldiğinde 100 milyon taraftara sahip olan Beşiktaş yapmak istiyoruz. Türk bayrağını taşıyan tek kulübüz. Bunu da iyi temsil etmeliyiz. Ülkemizi temsil ederken bir talepten daha fazla devletimizden bazı destekler bekliyoruz. İngiltere Premier Lig önemli bir iletişim noktası haline geldi. O yüzden Avrupa'da da yayınlayacağız. Az önce bahsettiğim hedef ülkelerde daha fazla yayınlayacağız. Büyük takipçileri olan fenomenler var. Onlardan da destek alacağız. Bu bir şov işi. Bunun en önemli kişileri sahada olan kişilerdir. Bizi de tanıdınız. Yapacaklarımızı, yaptıklarımızdan çıkarırsınız. Tahmin ediyorum 1 milyonun üzerinde bir para bu işe harcayacağız. Marka değerini ne kadar yükseltirsek, o kadar büyük etkiler yaratacaktır. Global hesapları artık herkes takip ediyor. Oradan da yayınlayacağımız için hemen hemen bütün dünyaya ulaşacağımızı düşünüyorum." Kaynak Beşiktaş 15.01.2018 Konu Cihannur tarafından (01-15-2018 Saat 18:21 ) değiştirilmiştir.. |
|
Etiketler... Lütfen konu içeriği ile ilgili kelimeler ekliyelim |
beşiktaş, beşiktaş futbol takımı, beşiktaş jimnastik kulübü, come to, come to beşiktaş, whoever you are |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|