![]() |
#11 |
![]() bu ilk değil sonda olmayacaktır..
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Kadın normal olsa ve kadın cemaate kıldırsa bir nebze anlıyacağımda
bu sapıklık gibi bence |
|
![]() |
![]() |
#13 |
![]() Bunlar şaşırmış...
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
![]() bunlar sadece islam ile ilgili olarak ortalığı karıştırmak istiyorlar bence
bir bayanın erkeklere imam olması şüphesiz sapıklıktan başka bir şey değildir. Allahım böyle düzenbazlara sana havale ediyoruz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
![]() Rezalet o kadar insanın namazını bozmaya ne hakkın var senin..!
Bir de Peygamberimiz (s.a.v) dönemin de böyle yapılıyormuş yalanın kuyruklusu uzat uzatabildiğin kadar..! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() alametlerde bayagi bir belirmeye basladi ya sonumuz hayrolsun..
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
![]() Bu haberi dün akşam izledim.Şahıs ve olay tamamen provokasyon niteliğinde gözüküyor.Allah ıslah eylesin diyorum.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]() Diyanet'in konuyla ilgili fetvası
Kadınların namazda imamlık yapması, bir kadının hemcinsleri olan diğer kadınlara imamlığı ve kadın-erkek karışık cemaate veya sadece erkeklere imamlığı olarak iki kısma ayrılır. Kadının hemcinsleri olan diğer kadınlara imamlığı konusunda, Hz. Peygamber (s.a.)\'in hanımlarından Ümmî Seleme ve Hz. Aişe\' nin kadınlara imam olarak namaz kıldırdıklarına, bu durumda öne geçmeyip ilk safın ortasında durduklarına ait ilk devir hadis kaynaklarında bilgiler vardır. Kadınların günlük beş vakit namazda olduğu gibi, teravih namazında da diğer kadınlara imamlık yapmaları lslâm fakihleri tarafından caiz görülmüştür. Bir kadının, erkeklere veya kadın-erkek karışık cemaate imamlık yapması ise, ilk hadis kaynaklarından Ahmed b. Hanbel\' in Müsned\' inde, Ebu Davud\'un Sünen\' in de, İbn Huzeyme\' nin Sahih\'inde, Beyhaki\'nin Sünen-i Kebir\'inde, Hakim\'in Müstedrek\'inde ve muahhar pek çok kaynakta yer alan bir habere göre Hz. Peygamber (s.a.v.) istisnai olarak Ümmî Varaka isimli hafız-ı Kur\'an bir sahabiyye hanımın kendi ev halkına imamlık yapmasına izin vermiştir. Ümmî Varaka\'nın ev halkı ise, ölümünden sonra azad olmaları kaydıyla hür kıldığı biri erkek diğeri hanım iki köleden ibaretti. Bu rivayete dayanarak İmam Ahmed, Ebu Sevr, Müzeni, Taberi, Ibn Teymiyye gibi alimler, kadının zaruret halinde erkeklere de imamlık yapabileceğini söylemişlerdir. İmam-ı Azam Ebu Hanife, Şafii gibi müctehidler ile cumhur-ı fukaha ise, kadının erkeklere imamlığını caiz görmemişlerdir. İngiltere'deki Feminist kadın'ın ilgi çekebilmek ve şov maksadı bir dezenformasyona giriştiğimi düşünüyorum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Demin haberine baktım fotoları gördüm açıklamalarını okudum.
Ben bu kadının samimi müslüman olduğuna inanmıyorum kardeşim.Bu bu kadar açık ve net.Kutsal kitabımızı söylemiş bunla ilgili bir yasaklama yokmuş demi.Kutsal kitabımızla namazın ne şekilde kılınacağı da yazmamakta.Haydi namaz kılmayalım kampanyası başlatıyorum bende,bakalım kaç koyun ve öküz peşimden gelecek ? Sadece Kuranı referans almak ahmaklıntan öte bir şey değildir.Günümüze uyarlamak lazımmış,öyle diyor hanım efendi,21.yıl yıla uyruulması lazımmış,tepkilerin olmadığını düşündüğünden -protesto- insanların değişime sıcak baktığını dile getiriyor.Kendi ağzıyla söylüyor değişimi,yozlaştırmak yani.Neyi değiştiriyor ? Kime göre ? İlk mesajımda dediğim gibi,kocasına uygulasın bu fantazilerini,kocası yoksa namaz kılmak cemaat koca bulma ortamı değildir asla.Parkinson hastalığına tutulcak elleri titrek olacak hala neyin peşindeler.Madem ki hayır yaptığını düşünüyor gizliden yap ? Ah yüzüne karşı söylesem ah.Hep foruma nasip oluyor. Parmaklarda yüzükler,yüzünde gözünde makyaj,burnunda pirsinkmidir nedir o metal şeye benzeyen şeyden.Islah eyleYa Rab,kapından başkasına muhtaç eyleme bizleri.. |
|
![]() |
![]() |
#20 |
![]() saçını bantla kapatmamış sakıncalı
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|