![]() |
#1 |
![]() ![]() Aydın Doğan'ın yazılı ve görsel yayın organları son zamanlarda dizilerinde yer verdikleri ahlaksız yayınlar ve görüntülerle Radyo Televizyon Üst Kurulu RTÜK'ün gündeminden düşmüyor. Defalarca yazılı ve görsel medyasına ahlaksız görüntüler ve dizilerden ceza gelen Doğan medyası, adeta uslanmayarak bu çirkin davranışlarına devam ediyor. Son olarak RTÜK, Aydın Doğan'ın yayın organlarından olan TNT kanalında yayınlanan dünyanın en ünlü moda markalarından biri olan Dolce&Gabbana reklamına ceza istedi. “MÜSTEHCENLİK SINIRINI ZORLAYAN GÖRÜNTÜLER” D-Smart ile Kablolu TV'den izlenen dizi ve film kanalı TNT'deki, Dolce&Gabbana'nın ‘Light Blue' adlı parfüm reklamında, denizde bir botun içinde yaşanan ahlaksız ‘sevişme görüntüleri' RTÜK'ün dikkatinden kaçmadı. RTÜK, bu reklamı ‘Müstehcenlik sınırlarını zorlayan görüntüler' olarak niteledi. RTÜK ayrıca, reklamın ‘gençlerin ve çocukların fiziksel, zihinsel ve ahlakî gelişimini zedeleyecek' nitelikte olduğu ve erken saatte yayınlandığı, bu nedenle program durdurma cezası verilmesi amacıyla kanaldan savunma istenmesini benimsendi. AHLÂKSIZLIK ÖZENDİRİLİYOR Doğan Medya Grubu televizyonlarından Kanal D'de gelenek haline getirilen dizilerdeki ahlaksızlık, reklamlarda da kendini gösteriyor. Daha önce ‘Küçük Kadınlar' ve ‘Aşk-ı Memnu' gibi dizilerde yaşanan ahlaksızlık ve toplumun değer yargılarını ayaklar altına alan davranışlar, son olarak geçtiğimiz günlerde yeni başlayan ‘Hanımın Çiftliği' dizisi ile devam ettiriliyor. Dizilerin ortak özelliği ise klasik eserlerde kötülenen ahlaksızlıkların Kanal D'de özendirici tarzda sunulması ÜSAME KARAKIŞ/VAKİT
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Sayfayı E-Mail olarak gönder |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|