![]() |
#11 | |
![]() Alıntı:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Rabita tasavvuf ilminden kaynaklaniyor. Dinimizde bu sekilde bir "ibâdet" sekli yoktur. Dogrusu "rabita" denilen sey'i bir çesit sirk'e gidebilecek yol olarak algiliyorum. Sah damarimizdan yakin olan Zât var iken (Kur'ân ve sünnet dogruyu bulmaya yeterli diye düsünüyorum), neden digerlerinden medet ummak? Allah'a rabita etmek neden baska bir insan üzerinden olsun? Bazi insanlar takvâ bakimindan daha üstün olabilir, fakat peygamber efendimiz (s.a.v.) kadar üstün olmayacaklarina göre, neden baska seyh arayislarinda bulunuyor? Peygamber efendimiz (s.a.v.)'i seyh olarak kabul etsinler
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Alıntı:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Rabita'nin "masum" sekilleri olabildigi gibi, seyhine çok fazla ehemmiyet verenler de olabiliyor... Bir âlimin ilminden faydalanmaktan ziyâde onu yüceltebilenler var.
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Alıntı:
Orta yolda sabit kalma denge insanı olma imandan sonra gelen hakikatlerin arasında , iman etmenin lezzetine eren Allahı bütün sıfatları ile sindiren sineler teslimiyet boyutlarında zayi olmazlar inşaAllah. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|