![]() |
#1 |
![]() ![]() Şu CNNTürk'ün Enver Aysever'i arada iyi işler çıkarıyor. Sevdiğine ve ideolojik olarak kendine yakına kuzu, karşısında gördüğüne kurt kesilen Aysever, bu kez fena faka bastı. Bu aralar Enver Aysever çağırdığı konuklarıyla Ortaoyuncuları’nın kavuğu’nun kime verileceğiyle çok ilgileniyor. Ferhan Şensoy, hakkettikleri takdirde, kadın oyunculara da kavuğu devredebileceğini, tiyatrocuların dizilere yöneldiğini, bu nedenle, şu anda kimseye devretme durumunda olmadığını açıkladı. Daha sonra Aykırı Sorular’a katılan Rasim Öztekin, bir soruyu cevaplarken, kendisinin, kavuğun talibi olmadığını, ama hem abi, hem usta olarak gördüğü Ferhan Şensoy, çağırdığı takdirde, Ortaoyuncuları için elinden ne gelirse yapacağını söyledi. “Tiyatro benim hayatımda var; Ferhan Şensoy’un hayatı tiyatro” tespiti, Enver Aysever’in, konuyla ilgili aradığı, tüm soruların cevabı oldu. Eskiden haftada 9 oyun oynarlarmış; şimdi iki oyun oynanıyormuş; o da tiyatrocuyu doyurmuyor, mecburen dizilere kayıyormuş oyuncular. Rasim Öztekin, Seksenler dizisinden söz açılınca, dönemin, ne çok eski, ne çok yeni olduğunu, bu yüzden, obje bulmakta zorlandıklarını, arşivinden yararlandıkları TRT ile, rahat çalıştıklarını ifade etti. Enver Aysever, konuğundan TRT'nin sansüründen rahatsızlığı ortaya çıkarabileceği kurnazlığıyla sorduğu soruda nazikçe cevabını aldı. Öztekin, “Buradaki sınırlar neyse orada da ayni” yanıtını aldı. İstiklâl Caddesinde Nazi subayı Her iki tiyatrocunun da paylaştıkları İstiklal caddesi maceralarını, Rasim Öztekin, sindirilmiş toplumun fotoğrafı olarak tanımladı: Seksen darbesinden sonraki yıllarda, “İçinden Tramway Geçen Şarkı” oyununu oynarken, bir gün, Nazi subayı kostümleriyle, İstiklal Caddesi’ne çıkıp, yoldan geçenlere Almanca konuşarak, kimlik soruyorlar ve herkes hiç duraksamadan kimliğini gösteriyor, karşısındaki Nazi subayı sandığı kişilere. ROTAHABER
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Sayfayı E-Mail olarak gönder |
![]() |
Konuyu Toplam 2 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 2 Misafir) | |
|
|