03-08-2012, 03:55 | #11 |
|
|
03-08-2012, 05:02 | #12 |
|
|
03-08-2012, 14:26 | #13 |
|
|
03-08-2012, 14:35 | #14 |
yahu kitaplarda geçen dini kaideler dayatma şeklinde anlatılsa olay edilir,
sadece bilgilendirmek maksadıyla meb kitaplarına yer verilen bir teoriyi hoca dayatınca ve ceza verilincemi suç oluyor dersini anlatmak ayrı, dayatma yaparak inandırmaya çalışmak ayrı.. bence asıl yapılması gereken, inkarı için binlerce kitap yazılmış olan ve doğru olmadığı bilimsel olarak binlerce kez kanıtlanmış bu saçma teorinin meb kitaplarından çıkarılmasıdır... |
|
03-08-2012, 14:38 | #15 | |
Alıntı:
Konumuzla Alakası nedir diye soran olursa ! ''Evrim teorisi'' Tamda bununla alakalıdır ! |
||
03-08-2012, 14:54 | #16 | |
Alıntı:
evrim teorisi ile ilgili bir tane bilimsel kitap okumamışsındır eminim. Asıl akıl dışı olan bilimsel olanla bilimsel olmayanı(yani dini) bir araya getirmeye çalışmak. |
||
03-08-2012, 14:59 | #17 | |||
Alıntı:
Ey Ademoğulları, şeytan, ana babanızı, çirkin yerlerini onlara göstermek için elbiselerini soyarak Cennetten çıkardığı gibi, sizi de bir belaya düşürmesin! Çünkü o ve kabilesi, sizin onları göremiyeceğiniz yerde sizi görürler..." (A'raf: 27) Alıntı:
Alıntı:
|
||||
03-08-2012, 15:30 | #18 | |
Alıntı:
din sorgulamadan ölçmeden inanmayı söyler. ikisinin bir araya gelmesi imkansız. |
||
03-08-2012, 15:53 | #19 | |
Alıntı:
bende diyorumki ayırmak imkansızdır.. bu noktadan ayıramazsınız din ile bilimi.. din ile bilim bir bütündür ve bu bütünün iki yüzü din ve bilimdir... bilimde ölçerek sorgulayarak ortaya atılan teoriler dinden ayrılmak istendiği için tam manası ile anlaşılamaz... bilimsel prensipler ateizme ve materyalizme alet edildiği vakit, din ile bilimi ayrıştırma çabasına girilebilir... ama halbuki bilimsel gerçekler dine araç edildiğinde, gerçek tam manasıyla ortaya çıkar ve anlaşılır... |
||
03-08-2012, 15:56 | #20 | |
Alıntı:
iyi ozaman su 100 derecede kaynamaz 150 derecede kaynar diyorum ben bana inansana... |
||
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|