![]() |
#1 |
![]() "Fethullah Gülen 28 Şubat'ta ne yaptı?" sorusuna yanıt arayan isim Hürriyet'in öteki mahalleden transfer ettiği Ahmet Hakan'dan başkası değil. Hürriyet'teki köşesinde "Şunları yaptı" diyor Ahmet Hakan ve sıralıyor:
- Ordunun dönemin hükümetinden daha demokrat olduğunu söyledi. - Refah Partisi'nden ayrışmaya çalıştı. - "Ben Erbakan gibi değilim, daha hoşgörülüyüm" mesajı verdi. - En kritik günlerde Erbakan'a "istifa et" çağrısı yaptı. - 28 Şubat'ın egemenleriyle diyalog yollarını aradı. - Bu arada Refahyol hükümeti devrilip yerine yeni hükümet kurulduğunda Zaman gazetesi 9 sütuna "Hayırlı olsun. İşte kardeş kavgasına son verecek hükümet" manşetini attı. FETHULLAH GÜLEN 28 ŞUBAT'TA DİRENMEDİ Yani? Fethullah Gülen direnmedi. Direnmediği gibi işbirliğine de açık durdu. Yeni Türkiye'de... - Ortalık 28 Şubat diye inlerken... - Zalimler deşifre edilirken... - Mazlumlar anılarını anlatırken... - Herkeslere "sen 28 Şubat'ta neredeydin" sorusu sorulurken... - Sincan'da tankların geçtiği caddede eylemler yapılırken... - 28 Şubat belgeselleri ekranları kuşatırken... Fethullah Gülen'in 28 Şubat'ta nerede durduğu sorusu hiç sorulmuyor. HER ŞEYİ KONUŞUYORUZ AMA SÖZÜ GÜLEN'E GETİREMİYORUZ 28 Şubat'a dair her şeyi açıkça konuşuyoruz, tartışıyoruz, hiçbir eksik bırakmıyoruz, her türlü anımsatmayı yapıyoruz ama nedense sözü bir türlü Fethullah Gülen'in duruşuna getirmiyoruz. Anlayışsız değilim. Fethullah Gülen... - 28 Şubat'ta kaybedeceği çok şey olduğunu düşünmüş olabilir. - Okulların kapılarına kilit vurma tehlikesini hissetmiş olabilir. - Refah'ın yanlış stratejilerle kendisini de hedef haline getirdiğini düşünmüş olabilir. - "Hizmet"in büyük darbe alacağına inanmış olabilir. Bütün bunları anlayabilirim. 28 ŞUBAT'A KARŞI DESTAN YAZAN KALEMLER... Ama bu anlayışım, ancak bunların ifade edilmesi halinde söz konusu olur. Ortalığın "28 Şubat" diye inlediği, "28 Şubat'a itiraz etmeyenin dövüldüğü"bir günde... 28 Şubat'ta karşı destan yazan Gülen Hareketi'ne mensup kalemlerin, önce sağlam bir 28 Şubat muhasebesi yapmaları, ancak ondan sonra 28 Şubat'a karşı kalem sallamaları gerekir. Gülen Hareketi, bu konuda "hiçbir şey olmamış gibi" yapma lüksüne sahip değildir. Çünkü "demokrasi" biraz da hiç kimseye hiçbir zaman hiçbir şey olmamış gibi yapma fırsatı sunulmayan rejimin adıdır.
![]() |
|
![]() |
|
Sayfayı E-Mail olarak gönder |
![]() |
#2 |
![]() sülo meso tanso ve eco beni öveceğine ölsem daha
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() -----------------------------------------------------------------------
sen sakat mısın ![]() Konu onurcan tarafından (03-03-2012 Saat 01:09 ) değiştirilmiştir.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
![]() ----------------------------------------------------------------------------
hani bir fıkra vardır ya bir yarım hoca minbere kurulmuş anlatmaya başlamış; Hz. Davut'un çocuğu yokmuş. bir gün açmış ellerini rabbine dua etmiş. ''Allah'ım eğer bir çocuğum olursa senin için kurban edeceğim'' diye.. duası kabul olmuş bir kızı olmuş kızına Ayşe adını vermiş. yıllar geçmiş Davut nebi duasını hatırlamış. Kızını da alıp bir dere kenarına götürmüş. Kızın boynuna bir ip geçirmiş tam onu asacakken yerden Azrail bir deveyle beraber çıkmış. Cemaatten biri daha fazla dayanamamış; 'bu anlattığının neresini düzelteyim; Davut değil İbrahim, kız çocuğu değil erkek çocuğu, Ayşe değil İsmail, dere kenarı değil dağbaşı, ip değil bıçak, Azrail değil Cebrail, deve değil koç be adam! yani kardeşim bu yazdıklarının neresini düzeltelim? Konu onurcan tarafından (03-03-2012 Saat 01:13 ) değiştirilmiştir.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() haklı ifadeleri olabilir ahmet hakanın, fakat ihtilaf çabası olduğunu düşünüyorum yazısında...
yazarın en büyük yanlışı, meseleyi sadece siyaset ekseni etrafında değerlendirmek, halbuki hocaefendi bir siyasetçi olarak yapmadı diyaloğunu, onun için erbakanla bir tutulamaz.. şuda varki ben şahsım adına o zamanın refah partisinin politikasını o zamana göre yanlış, aykırı, aşırı buluyorum... dolayısıyla bana bu soruların cevabı itici gelmez.. Alıntı:
haklı olarak demiş olabilir elbette...bunda tezat bir durum yok... fakat 28 şubat vesile edilerek sorulan bu soruların erbakanın vefat yıldönümü münasebetiyle meseleyi erbakan üzerinde döndürmesinde bir tezatlık hissediyorum... suizan etmişte olablirim.. o dönemde hocaefendi kendi mihverinde olayları değerlendirerek, 'kabuğunun dışına çıkamayan ve herkeside kökten değişikle o kabuğa sokmak isteyen' anlayışın yanlış olduğunu ve dolayısıyla daha hoşgörülü bir ortam olması gerektiğini savunuyordu... bunda aykırı bir durum yok, her dini temslci aynı politikayı yürütecek dye birşeyde yok ... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() yani baktım terennüm'ün dediği gibi düzeltmeye kalksam içinden çıkamam. olsa olsa bu olur dedim
![]() ----------------------------- mesaj 2 ![]() bu arada bu diyalog bi Erbakan ve çevresine uğramadı halada uğramış değil ![]() Konu Ammar tarafından (03-03-2012 Saat 00:39 ) değiştirilmiştir.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
![]() Alıntı:
şimdi sen söyle bakalım kardeşim terennüm , saidi nursi kimdir ?... aldığı eğitim ve süresi vede hocaları kimdir?.. müceddid diyecek kadar sapıklaşanlar , ABDUL HAMİT HAN a muhaliflif çirkefliğine ,hainliğine ne diyeceklerdir ?.. külliyat dediği ,tevrat ve kabala büyü kitapları alıntı,çalıntı, bozuk tercümelerinin neresinden hangi paragrafı anlaşılmışda ,tabi olunmuş ?.. yalanlar silsilesi içinde , kayıtsız şartsız , akla mantığa,izana sığmayacaklar , hangi menfeatler karşılığı kabul edilebilinir; bende size şaşıyorum... ha fetullah a gelince , TURGUT ÖZAL ın TURAN projesinde kullandığı fakat ÖZAL ı arkadan vuran brütüs olarak zamanında ruslarla bir zaman sonrasıda yahudilerden yana tavır koymuş çevik birden çok da fazla farkı olmayan biridir .. Konu akobalı-akkurt tarafından (03-03-2012 Saat 01:00 ) değiştirilmiştir.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sen gercekten Said'i Nursi'yi ve hayatını öğrenmek istiyormusun onu söyle?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|