![]() |
#11 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
![]() Alıntı:
"Yok aslında birbirimizden farkımız ama biz Osmanlı Bankasıyız" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
![]() Alıntı:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
![]() Alıntı:
Ve olsun 1 mayıs olsun,apolitik milletim gibi 14 şubat gibi tarihleri kutlamaktansa ,müslüman kimliğime yaraşır şekilde işçinin,ezilmişin yanında olduğumu şeklen dahi olsa göstermiş olurum. Konu Cihannur tarafından (12-18-2012 Saat 16:06 ) değiştirilmiştir.. Sebep: Hakaret. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
![]() Alıntı:
![]() Gramsci'den bahsetmişsiniz. Benim öyle gramişi mıramişi şeylere işim olmaz. (Not: Bu da espriydi. ![]() Siyasetle ilgilendiğim gibi siyaseti de genel olarak iyi yaparım. Siyasetle akademik düzeyde ilgilenmedim ve şahsım adına siyasetle akademik düzeyde ilgilenmeyi çok da gerekli görmüyorum. ![]() Konu Cihannur tarafından (12-18-2012 Saat 16:55 ) değiştirilmiştir.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Arkadaslar bence cok yerınde bır durum.. Avrupa dada durum aynen böyle yani oto yollar,otobanlar ve köprüler özel sektör tarafından işletilir..
Şimdi siz çok basit olarak gelirler üzerinden hesap yapıyorsunuz ama anlaşmayı iyi okursak köprü onarım ve işletimde ihaleyi alanlara ait ve yaklaşık 1 ay sonara fsm onarıma girecek bunun maliyetı hakkında bilginiz var mı? otobanlar, otoyollar devamli bakım ister ve buda oldukca külfetli bir durum devlet hem bu külfetten kurtuluyor hemde üstüne kiralama parası alıyor.. ve bu para sıcak para tabiki alanlar kerız değil kar yapacak ama olaya kısa vadeli bakarsak dogrusuda budur kaldıki oralar satılmıyor,kiralanıyor ve sartlar yerıne gelmezse devlet tekrar el koyabilir birde ücretlendirme öyle kafalarına göre olmuyor yıne şartları devlet belirliyor... devlet aslında tren,metro,otobüs gibi ulaşıma önem vermeli ve modernize etmelıdır diye düşünüyorum... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
![]() Alıntı:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
![]() Alıntı:
Siyasetle ilgilenmeniz anladığım kadarıyla türkiyenin yakın tarihi ve ak parti sevgisinden öte değil. Bunuda siyaset bilmek olarak adlandırmak,büyük bir insafsızlık olur. Zira dedem bile kat be kat daha iyisini yapabilir. Biliyorum demiyorum ama şahsım adına bilmediğimin farkındayım. Biz sadece uygulama pratiklerimizle kendimizi büyük düşünerler hissediyoruz. Bugün kalkıp türkiyede parti sistemleri ,kadro partisi -kitle partisi nedir desem meclis dahi bilen insan sayısı nüfüsün meclisinde kendi icinde nüfusunun %1 ine ya tekabül eder ya etmez.Bizim slogandan öteye gecmeyen ezberlerimiz var o kadar. Alıntı:
Ama malesef sonra devamını getirmiyorum kötü bir deyimimiz vardır millet olarak ama o oldu. Sadece olan giden millete ,oldu.Teşekkür ediyorum hükümetimize bizi bir kere daha kapitalizmin kucağına attı,bizde artık acımızdan kıvranırken kucakta,baronlarımız fetişist duygularını tatmin ededurur.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
![]() Alıntı:
İhalede özelleştirilmiş köprü ve otoyollara enflasyon oranının üzerinde zam yapılamayacakmış. Bu da demek oluyor ki bu ihaleyle kapitalizmin kucağına atılmamışsızdır. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]() Metematikçiyim biraz rakamları toplayalım
Köprü ve otoyolların yıllık geliri 800 milyon tl civarında ve hızla da artıyor Trafikte ki araç sayısı ve yapılan zamlar on yıl önce 8 milyon araç varken ülkede şimdi 15 milyon araç var ve hızla da artacak 10 yıl sonra 20-25 milyon araç olması süpriz değil. Peki şimdi bir milyar TL seviyesinde seyreden bu gelir 10 yıl sonra 5'e katlanması süpriz mi? Çünkü 10 yıl öncekinin beş katı şuan Dolayısıyla zaten 5-6 yıl gibi bir süre içinde bu paralarını geri alacaklar. Hemde dışarıdan buldukları ucuz kredi ile ödeyecek gişelerde ki parayı toplayıp kredi borçlarını ödeyecekler Çünkü düzen kurulu Köprülerin parası ile köprüyü satın alacaklar Benim merak ettiğim devlete ciddi gelir sağlayan yol ve köprülerin özelleştirilmesi gerekli miydi? Devlet 20 yıl içinde 30 milyar TL civarında zarara uğrar , ne pahasına? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Konuyu Toplam 3 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 3 Misafir) | |
|
|