![]() |
#31 |
![]() Bakın, o konuda haklılığınızı kabul ettim, laikliğin yerinde kalması gerekirken bir takım hırsızın yolsuzun da laikliği kendine maske etmesi beni sizden daha fazla rahatsız ediyor...
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Peki o halde sevgili kardeşim..Güzel bir bilgi alışverişiydi,kişiliğe saldırmadan geçmesi beni çok sevindirdi.Şayet çok tartışmada hakaretler uçuşur..ALLAH'A EMANET OL..
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() Kavram kargaşasının ortasında debelendiğimiz günümüzde yaşantımız ve eylemlerimiz doğrultusunda bize rabbimizin koyacağı isme ve o ismin gerektirdiklerini yapmaya talibiz...!Gerçekten Türkiye'de kavram kargaşaları iki grubun halat çekme yarışının ötesine geçmemektedir.Boşuna zaman ve enerji harcanan,her kavramı devasalaştırp,hakkaniyet duygularından saparak şeytani nefislerinin peşlerine koşturanlar ne kadar açıklayıcı olabilir..?
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() Delillerimi sundum, kabul edip etmemek size kalmış, ama tarih önündeki sorumluluğunuzu da bizim üstümüze atmayın.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
![]() Demokratlığınız buraya kadar, karşı sesleri sustur, onlara hakaret et... Sizin demokrasi anlayışınız budur!
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
![]() Alıntı:
seni mantığa davet ediyorum... eğer bize karşı olanları susturmaya çalışırsak bu ülkenin %53'ünü susturmamız gerekecek eee buda imkansız gibi gözüküyo... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() http://www.akparti.org.tr/haber.asp?...808&kategori=1
Burda yazanlar da mı yalan? ![]() Bu harita BOP haritasıdır. BOP eşbaşkanlığını itiraf eden Recep Tayyip Erdoğan'ı savunma adına kendinizle çelişkiye düşüyorsunuz! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() türkiye laiktir zaten..ancakk bugün bazı artniyetliler başörtüsünün üniversitelerde serbest bırakılmasını laiklikliği engelleyecek bir şey gibi gösteriyorlar..eğer başörtüsü laiklik karşıtı bişeyse peki neden eşitlik ilkesi var
![]() KAHROLSUN BAŞÖRTÜSÜ YASAĞINA SESSİZ KALANLAR!!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
![]() . Ve dar ağaçlarında susturulan imânımız
Şapka Kurbanları ... Kaynak: Son Devrin Din Mazlumları Müellif: Necip Fazıl Kısakurek - sahife: 75-77 Şeyh Said'in asılışından 5 ay sonra Turkiye büyük millet meclisine "şapka iktisası" ismiyle şapka giymeyi mecburi kılan bir kanun getiriliyor! Hayret! Örf ve adet ölçüleri dururken kılığı kanunla biçilmiş ve mecburi kılınmış hangi millet var bu dünyada? Üniforma için bile aynı şey... İnsanoğlu dilerse onu giyer ve belirttiği mesleğe girer; dilemezse de hem o meslekten, hem uniformasından uzak kalır. Yani mecburi kılık ancak belli başlı mesleklerin hakkı olarak o meslek için düşünülebilir, gönül rızasına dayanır ve asla meslek zarureti olmaksızın topluma tesmil edilemez. Yoksa bu, horozlara kırmızı ibiklerini kesip yerine kül rengi baykuş saçı dikmelerini emretmek gibi bir şey olur. Hürriyet vatanı İsviçre'nin "Giyyom Tel" hikayesindeki şapka, hiç olmazsa, halkın giymekle değil, selamlamakla mükellef olduğu bir Firaun serpuşuydu ve onu, kendi öz rengine sahiplik haklarından mahrum bırakmıyordu. "Giyyom Tel"e selamlaması emredilen şapka: - Ben varım! Diyen bir sembol.. Türk'e zorla giydirilen şapka ise: - Sen yoksun! Diyen bir remz.. Şeyh Said hadisesinin hemen arkasından başlayan ve laiklik teranesiyle devam eden İslamı kazıma hareketi hiçbir fikri, ilmi ve hukuki tepkiye çarpmadı. Basit halk infialleri ve onların doğurdugu, küçük, fakat bütün memleketi üç ayaklı sehpalarla donatıcı direnişler müstesna, hiçbir ağızdan şu sesler işitilmedi: - Eğer laiklik dini devletten ayırmaksa, tarafları birbirinin dünyasına el atmaktan yasaklamak demekse (ki Avrupalı anlayış budur!), Müslümanların, üzerinden ruhi ve menfi bir mana tüttüğüne inandığı şapkayı zorla kellelere oturtma fermanı nasıl çıkartılabilir? Her şey bir tarafa, tamamen batılı bir ilim ölçüsünde, hem de örf, adet ve an'aneyle perçinli, ferdi zevk ve mesrebe devlet mudahalesi hangi hukuk telakkisine hazmettirilebilir? Fertlere tenasul aletlerini icra edip, bir de üzerine kırmızı kordela bağlamalarını emretmek (hiç olmazsa onda küfür yok!) bu işten daha az zalim olmaz mı? Hristiyandan müslümanı ayırd edici alamet ve işaretler, salip, zunnar (papazların beline bağladığı düğümlü ip) ve kenarlı şapka olduğuna göre, bunu adi bir giyim eşyası gibi müslümana zorla teklif etmek, onun din hislerine tecavüz olmaz da ne olabilir ve laikliğin hangi maddesine uydurulabilir? Bir işi telkin etmek başka, cebretmek başka şeylerken, hiç değilse onu şahsi tercihe bırakmak yerine 'buldog' köpeğine çenesinden bağlı takke giydirircesine bir hareket, o millete acaba ne gözle bakmak olur? Evet, şapka adi bir giyim eşyasıdır; fakat salıp de nihayet adi bir maden ve basit bir madde parçası olduğuna göre, sırf belirttiği remz ve mana yüzünden benimsenemez oluyor da, asırlardır cedlerimizin küfür alameti saydığı bir nesne nasıl ruh gümrüğünden vergisiz ve muayenesiz geçirilebiliyor? Ya şahsiyet?.. Medeni dünyada sabit, tek ve mutlak sanılan şapka, İskoçyalısından Moskofuna, Hollandalısından Yunanlısına kadar ayrı şekiller ve üsluplar içinde olur ve müslümanlarda da arnavudu, lazı, çerkezi, arabı gibi İslami örnekler bulunur da niçin Türk'un milli bir başlığı olmaz ve aksine onun şahsiyet cevherine kıyılmak istenir? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Konuyu Toplam 4 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 4 Misafir) | |
|
|