![]() |
#1 |
![]() ![]() Melih Gökçek Ankara Büyükşehir Belediyesi'ni borç batağına soktu. GÖKÇEK'in hazineye 4 buçuk katrilyon lira borcu var. ![]() Hazineye olan borç kesinlikle GÖKÇEK döneminde kalan bir borç değildir. KARAYALÇIN döneminde Büyükşehir, ASKİ ve EGO 2 Milyar dolar borca sokulmuştur. Bu borcun faizi de en az 2 milyar dolardır. Yani toplam borç 4 milyar dolar bir başka deyişle ve bugünkü rayiçle, 7 buçuk katrilyon liradır. Yaptığımız tüm ödemelere karşın halen hazineye 4 buçuk katrilyon borcumuz vardır. KARAYALÇIN Ankara'nın 30 yıllık geleceğini ipotek altına sokmuştur. KARAYALÇIN bugün bunu inkâr etse de 03.01.1993 tarihinde Hürriyet gazetesine verdiği röportajda Ankara'nın istikbalini ipotek altına soktuğunu itiraf etmiştir. Bu borçlanmalarda insafsız ve sorumsuz anlaşmalar yapılmıştır. Bu anlaşmaları Melih GÖKÇEK yapsaydı senelerce mahkemelerde sürünürdü. Örneğin; Rahmetli Mehmet ALTINSOY tarafından Yap-İşlet-Devret metodu ile 428 milyon dolara ihale edilen Metro, KARAYALÇIN tarafından 4 yıl sonra anahtar teslimine çevrilerek aynı firmaya (Başka firmadan herhangi bir teklif almadan) 709 milyon dolara verilmiştir. Aradaki fark 281 milyon dolardır. Zaman içindeki faizinin de % 100 olacağını kabul edecek olursak belediyenin zararı 562 milyon dolar (bugünkü rayiçle 950 trilyon) dır. Dünyanın hiçbir ülkesinde, hiçbir zaman anahtar teslimi ihale Yap-İşlet-Devret' ten pahalı olmamıştır. KARAYALÇIN attığı bu kazıkla Ankaralının istikbalini karartmıştır. Borcu yapan KARAYALÇIN olmasına rağmen, hazineye olan borcun Melih GÖKÇEK dönemine ait gibi gösterilmesi insaf ölçüleri ile bağdaşamaz. Şu anda her ay Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin gelirlerinin % 40 ila % 65 'ine Maliye Bakanlığı tarafından KARAYALÇIN 'ın borçlarına istinaden el konulmaktadır. Bütün bu gerçeklere rağmen, CHP'li MEDYA ve muhaliflerimiz hala bu borçlar yüzünden Melih GÖKÇEK'i yüzleri kızarmadan suçlayabilecekler midir?
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Sayfayı E-Mail olarak gönder |
![]() |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|