Tartışıyorum AK Partililerin, AK Parti Gençlerinin Seviyeli tartışma bölümü. |
Anketimiz: Okullarda Tek Tip Kıyafet Uygulamasının Kaldırılmasını Doğru Buluyormusunuz ? | |||
Evet doğru buluyorum . | 100 | 54.95% | |
Hayır doğru bulmuyorum . | 54 | 29.67% | |
Kararsızım . | 28 | 15.38% | |
Katılımcı sayısı: 182. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor |
12-11-2012, 01:12 | #161 | |
Alıntı:
Onların gösterdiği kadar bilip,yayınladıkları kadar görüyorsunuz Simdi kalkıp burada basın burjuva hegomonya iktidar noktaları arasındaki ilişkiyi hiç anlatmama gerek yok ,müslüman kardesim zaten böyle diyorsa ben neyini anlatayım.Ya siz hep türkiyenin istanbul ve taksim kısmını gördünüz yada ben diyarbakır,urfa,hakkari ,mardin kısmını gördüm.Ama ben ikisinide gayet iyi görüp modern dünyamın tanrılarını dinlemediğimi temin edebilirim. |
||
12-11-2012, 01:14 | #162 |
birazda gülelim
|
|
12-11-2012, 01:23 | #163 | |
Alıntı:
Fazla gecikme çok gülüyoruz senin cevaplara... |
||
12-11-2012, 01:26 | #164 | |
Alıntı:
AK Parti'yi niye desteklediğimizi sanıyorsun? Elbetteki dinî hassasiyetlerimiz birinci önceliğimizdir; ama AK Parti'yi desteklememizin önemli bir nedeni de AK Parti'nin Türkiye'deki yoksulluğu azaltacağına ve Türkiye'yi zenginleştireceğine olan inancımızdır. Allah'a şükürler olsun ki AK Parti bizi mahçup etmemiş ve 10 yıllık iktidarında Türkiye'deki yoksulluğu azaltmış ve 2002 yılında maddi olarak fakir bir ülke olarak devraldığı Türkiye'yi orta gelirli bir ülke durumuna getirmiştir. Konu Cihannur tarafından (12-11-2012 Saat 01:39 ) değiştirilmiştir.. |
||
12-11-2012, 01:26 | #165 |
2002 öncesine göre asgari ücret daha iyi ama tabiki yeterli degil zaten dünyanin hiç bir ülkesinde asgari ücret refah seviyesi düzeyinde olmaz.
|
|
12-11-2012, 01:31 | #166 |
"''Ücretler enflasyon karşısında erimedi''
Erdoğan, ücretlerin hiçbirinin enflasyon karşısında erimediğini belirterek, sözlerini şöyle sürdürdü: ''Enflasyonla mücadelede sağladığımız başarının bir eseri olarak, ücretlerin alım güçleri ciddi oranlarda arttı. 2002 yılında asgari ücretin tamamıyla, 143 litre süt alınabiliyordu, bugün 316 litre süt alınabiliyor. 2002 yılında asgari ücretle 82 kilo kuru fasulye alınıyordu, şu anda 142 kilo alınabiliyor. 2002 yılında asgari ücretle 181 kilo ekmek alınabiliyordu, şu anda 289 kilo ekmek alınabiliyor. 2002 yılında asgari ücret bin 146 kilovat saat elektriğe tekabül ediyordu, şu anda 2 bin 72 kilovat saat elektriğe karşılık geliyor. Asgari ücret 2002'de 492 metreküp doğalgaz alabilirken, bugün 701 metreküp alıyor. Aynı şekilde asgari ücret 8,7 adet tüp alabilirken, bugün 11 tüp alabiliyor. Geliyorum; sıkça istismar edilen, çarpıtılan, olduğundan farklı şekilde gösterilen yoksulluk konusuna... Dünyaya referans olabilecek yöntemle yoksulluğu hesapladık. 2002 yılında, kişi başı günlük 1 doların altında harcama yapanlar, toplam nüfusun binde 2'sini oluşturuyordu. 2006 yılından itibaren Türkiye'de günlük harcaması 1 doların altında nüfus kalmadı. Günlük harcaması 2,15 doların altında nüfus 2002'de yüzde 3 küsur oranındaydı, geçen hafta açıklanan yeni verilerle bunun da artık yüzde 0,14'e kadar düştüğünü görüyoruz. 2002 yılında 66 milyon olan nüfusumuz içinde günlük harcaması 2,15 doların altında olan 2 milyon 82 kişi vardı, 2011 sonunda 73,4 milyon nüfus içinde bu sayı sadece 105 bin kişi. Bakın nereden nereye....Günlük harcaması 4,3 doların altındaki nüfus 2002'de yüzde 30 seviyesindeydi, 2011'de bu 2,79'a düştü. 2002 yılında 66 milyon nüfus içinde günlük harcaması 4,3 doların altında olan 20 milyon 721 bin kişi vardı, 2011 sonunda 73,4 milyon nüfus içinde bu sayı 2 milyon 111 bin kişiye düştü. Yani hem nüfus artıyor hem de yoksulluk hepsi yavaş yavaş eriyor.''" AK Parti Genel Başkanı ve Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 10 Aralık 2012 Tarihli Bütçe Konuşmasından Kaynak AK Parti İnternet Sitesi |
|
12-11-2012, 20:51 | #167 |
ben bizi yonetenlerin asgari ucreti yukseltecegine inanmıyorum.
çunku onlarda patron en azından cocugunun yada eşinin şirketi var. yani onlarda işçi çalıtırıyor yoksa kendi karlarıda duser. |
|
12-14-2012, 21:51 | #168 |
bence maddi durumu iyi olmayan çocuklarda düşünülmeliydi
|
|
12-22-2012, 14:53 | #169 |
Çok Zengin ile Çok Fakir Aynı Okulda Değil
Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer,eğitimde yapılan kılık kıyafet değişikliğiyle ilgili dikkat çeken açıklamalarda bulundu. Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, kılık kıyafet değişikliğinin çocukları psikolojik olarak rahatlatacağını söyledi. Bu yıl 13'ncüsü düzenlenen CeBIT Eurasıa 2012 Bilişim Fuarı'nda "Eğitim, İletişim, Medya Zirvesi"nin açılışına Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer katıldı. Öğrencilerin kılık kıyafetlerinin serbest olmasına ilişkin soruları yanıtlayan Bakan Dinçer, "Tek tip kıyafet, çocuklara otoriter bir tavırla karar alma kabiliyetini körelten kendi yeteneklerinden çok kendisine verilen bilgiyi öne çıkaran bir tavır koymalarını sağlıyordu." dedi. Dinçer, kılık kıyafet değişikliğinin çocukları psikolojik olarak rahatlatacağını kendilerine bir özgüven geleceğini ve onların potansiyellerini açığa çıkartacağını düşündüğünü söyledi. "DÜNYADAKİ DEĞİŞMEYE PARALEL BİR ŞEKİLDE BİZ DE ESNEK BİR EĞİTİM SİSTEMİNE DOĞRU KAYIYORUZ" "Kişilerin birbirlerinden farklı olabileceği farklı bilgilerinin ve yeteneklerinin potansiyelinin olduğu görülmüyor." diye konuşan Bakan Dinçer sözlerine şöyle devam etti: "Toplumun farklı kesimlerinin farklı istek ve ihtiyaçlarının olduğu kabul edilmiyor. Bizim eğitim sisteminde yapmaya çalıştığımız şey de bu. Türkiye'de eğitim sisteminin paradigmasını değiştirmeye çalışıyoruz. Bu paradigmanın odağında da az önce dünyadaki ortaya çıkan değişmeler yer alıyor. Biz de talep odaklı eğitim sistemini kurmaya çalışıyoruz. Biz de esnek bir yapı kurmaya çalışıyoruz. Yönetim sistemi veya siyasi yapısı giderek demokratikleşiyorken eğitim sisteminin bulunduğu yerden katı, otoriter ve statükoyu koruyan bir tavır içerisinde kalması beklenemez. Bu yüzden eğitim sisteminin de demokratikleşmesi lazım. Tüm dünya esnek bir şekilde eğitim sistemi kurgulamaya çalışıyorken, Türk eğitim sistemini yine katı değişmez sadece ufak tefek taktiklerle durumu idare etmeye çalışan bir yapıda alıkoymaya çalışmak çok bir yaklaşım değil. O yüzden dünyadaki değişmeye paralel bir şekilde biz de esnek ve çeşitlendirilmiş bir eğitim sistemine doğru kayıyoruz. Aslında otoriterliği ve statükoyu temsil eden tek tip kıyafet aynen kalırsa meydana gelen değişmelere ve gelişmelere biraz tezat teşkil edecek bir sonuç doğurmaz mıydı sizce? Aslında kıyafet meselesini ekonomik ve hatta sosyo kültürel olmaktan önce siyasi olarak düşünmek zorundayız." "ÇOCUKLAR PSİKOLOJİK OLARAK RAHATLAYACAK" Bakan Dinçer, kılık kıyafet değişikliğinin çocukları psikolojik olarak rahatlatacağını belirterek sözlerine şöyle devam etti: "Zamana göre ben bu boyutuyla yani çocuklarımızın serbest kıyafet giyme boyutuyla bakıldığında demokratikleşmeye ve esnekleşmeye paralel ve onu pekiştiren bir karar olmuştur. Onun dışındaki faktörlere stratejik faktörler olarak bakılmamalı, değerlendirilmemeli. Gerçekten çocuklar arasındaki fakir ve zengin arasındaki farklılığı kapatıyor muydu önlük? Onu kaldırdığımız zaman bu açığa mı çıkacak? Onun sosyo ekonomik olarak hatta sosyo kültürel olarak doğru olmadığını düşünüyoruz. Tek tip kıyafet, çocuklara otoriter bir tavırla karar alma kabiliyetini körelten kendi yeteneklerinden çok kendisine verilen bilgiyi öne çıkaran bir tavır koymalarını sağlıyor." "FORMA CİDDİ ANLAMDA FAKİR AİLELER İÇİN BİR MALİYET GETİRMEKTE KÜLFET OLUŞTURMAKTADIR" Üniformanın fakir aileler için çok ciddi bir maliyet getirdiğine dikkat çeken Dinçer şöyle konuştu: "Fiili uygulamaya baktığımız zaman da bu doğru mu, doğru değil? Fiili uygulamalara baktığında siz içinde bulunduğunuz bir çevreye bakın. Hangi okulda mavi önlük giyiliyor. Şehirlerin pek çoğunda mavi önlük kalmadı. Sadece köylerde çocuklar giyiyorlar. Şehirlerin pek çok okullarında forma giyilmeye başlandı. Forma ciddi anlamda fakir aileler için bir maliyet getirmekte külfet oluşturmaktadır. Köylerde ise önlük bu kez ailelere maliyet getirmektedir. Çok sayıda çocuğu olan bir aileye mutlaka çocuk sayısı başınca önlük almaya zorladığımızda aslında günlük kıyafetlerinin dışında bir şeyi giymeye zorluyorsunuz o da bir maliyet getiriyor. Okul içinde zaten önlük giyse durumu kapatmış olsa bile zamanın çok daha büyük bir bölümünü okul dışında ve günlük kıyafetler geçiren çocuklar arasında bir farklılık varsa onları görmediğini mi düşünüyorsunuz! Okullarımızda aslında çok zengin olanlar çok fakir olanın aynı okula gittiğini mi düşünüyorsunuz! Bütün bu sorunları tekrar gözden geçirin lütfen." Kaynak Focus Haber 03.12.2012 Konu Cihannur tarafından (12-22-2012 Saat 14:56 ) değiştirilmiştir.. |
|
12-22-2012, 16:20 | #170 |
Bütün bu değişiklikler sırf Avrupa (AB) gavurlarının kriterlerine göre düzenlenmektedir.Yahu bu milletin fikrini ve de okullarda aile birliğine sormuşlar mıdır?.Sormadan neden böyle bir değişikliğe gitmektedirler?.Okul aile birliği ne güne durmaktadır ki?.Formalite icabı olacaksa bu birlik neden kuruluyor?. Kılık kıyafeti değiştireceğine ezberciliği kaldırsınlar.Yeni araştırma çalışmaları yapsınlar.Gavurlara uymakla kalkınılmaz.Ahlak ve maneviyat,teknoloji ve bilimle kalkınılır.Öğrenciler ciddi sınavdan geçirilir.Konu üzerinde bilinçli çalışmalar yapılır.Okuduğunu anlamayan sadece papağan gibi derslerini ezberlemiş, bilinçsiz bir öğrenci kılık kıyafetini değiştirse ne olur değiştirmese ne olur?Sonuç da zaman kaybetmekten öteye gitmiyor.
Yılanlar her bahar zamanında kış uykusundan uyandıklarında deri değiştirirler.Yılanlar hiç fıtratından vazgeçiyorlar mı?,Fakir öğrencilere bu devlet senede kaç elbise parası veya elbise verecektir?.Bu ek bütçe gideri olmaz mı?Heyhaat, gavurlara uyacağız diye devletin paralarını çarçur ediyorlar.Hiç de akıllı değiller.Osmanlı zamanında böyle bir şeyde yoktu.Allah bunlara akıl fikir,şuur izan versin.Kendilerini hizmet ettik zannedenler aslında farkında olmadan bu millete zulüm ettiklerini bilmiyorlar... Daha kitap okumasını sevmeyen bir öğrenci bu ülkeye ne faydası olur? Konu MEÇHUL ADAM tarafından (12-22-2012 Saat 16:25 ) değiştirilmiştir.. |
|
Konuyu Toplam 5 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 5 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|