AK Gençliğin Buluşma Noktası
Ekonomi Ekonomi haberlerini bu bölümde paylaşıyoruz.



 
Stil
Seçenekler
 
Prev önceki Mesaj   sonraki Mesaj Next
Alt 05-13-2009, 18:26   #1
Kullanıcı Adı
NS
Standart 'Avrupa'nın Çin'i' dedi, Türkiye pazarına girdi
'Avrupa'nın Çin'i' dedi, Türkiye pazarına girdi

ABD'li Best Buy'ın International CEO'su Willett, 'Avrupa'nın Çin'i' olarak nitelendirdiği Türkiye'de lokal bazı markaları alıp, diğer ülkelere taşımak istediklerini söyledi.






ntvmsnbc ve Ajanslar


İSTANBUL - Best Buy'ın Türkiye'deki faaliyetleri hakkında bilgi vermek amacıyla Sheraton Ataköy Oteli'nde düzenlenen basın toplantısında konuşan tüketici elektroniği perakende sektöründe dünyanın önde gelen firmalarından ABD merkezli Best Buy'ın International CEO'su Robert Willett, müşterilerinin baştan aşağıya ihtiyaçlarını karşılamak ve müşteri odaklı çalışarak farklılık yaratmak istediklerini söyledi.
Willett, Amerika Birleşik Devletleri, Kanada, Çin, Meksika ve Avrupa'nın da içinde bulunduğu 13 ülkedeki operasyonlarından 45 milyar dolar ciro elde ettiklerini belirterek, dünyada yaklaşık 4 bin mağazaya, 155 bin çalışana ve 9 ayrı markaya sahip olduklarını kaydetti.
Best Buy'ın Avrupa açılımında, Türkiye'nin çok stratejik bir rol oynadığını ifade eden Willett, şöyle konuştu: ''Türkiye, genç nüfusu ve gelişen ekonomisi ile Best Buy için en önemli ülkelerin başında geliyor. Biz girişimlerimize kısa vadeli olarak bakmıyoruz. O yüzden Türk toplumuna adapte olmak istiyoruz. Kuruluşlarla, derneklerle ortak olarak büyümek istiyoruz. Yatırım yapılacak bir numaralı yer olmak istiyoruz. Türkiye'de lokal bazı markaları alıp, diğer faaliyetlerimizi yürüttüğümüz ülkelere taşımak istiyoruz. Yerel işbirlikleri de bizim için çok önemli, yerel ortaklıklar yapmak isteriz.



Avrupa'ya yeni girmiş sayılırız. Geçerli olan makro durum nedeniyle bütün maliyetler ve ürün fiyatları düşüyor. Ancak, çalışan insanların elinde daha çok para var. Şimdi uluslararası pazara yayılmak için en iyi zaman. Türkiye'ye, Avrupa'nın Çin'i diyebiliriz, burada çok hızlı büyüyen bir pazar var. Teknoloji konusunda çok bilgili bir toplum var.''
TÜRKİYE PAZARINA 3 MAĞAZAYLA GİRECEK
Best Buy Türkiye Ülke Başkanı Ruşen Kopmaz da, hedeflerinin, Best Buy'ı herkesin çalışmak için can atacağı bir şirket ve gezmekten, alışveriş yapmaktan haz duyulan, eğlenceli bir mağazalar zinciri haline getirmek olduğunu dile getirdi.
Kopmaz, Türkiye'de organizasyonel teknoloji perakendeciliği pazar payının ortalama yüzde 8 olduğunu belirterek, bu pazara 2010 ilk çeyreğine kadar 3 mağazayla gireceklerini bildirdi. İlk mağazayı Ekim ayında İzmir'de açacaklarını anlatan Kopmaz, mağazalarının 3 bin 500 ile 4 bin metrekare arasında değişeceğini, her mağazada 100 - 150 kişiye iş imkanı sağlayacaklarını ifade etti.
Kopmaz, ikinci mağazalarını Ankara'da, üçüncü mağazalarını ise Bursa'da açmayı planladıklarını bildirerek, alışveriş merkezlerindeki ve bağımsız olarak çalışılacak 76 ayrı mağaza projesiyle ilgilendiklerini açıkladı.

 

NS isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Konuyu Beğendin mi ? O Zaman Arkadaşınla Paylaş
Sayfayı E-Mail olarak gönder
 


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı





2007-2023 © Akparti Forum lisanslı bir markadır tüm içerik hakları saklıdır ve izinsiz kopyalanamaz, dağıtılamaz.

Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir.
5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, şikayetlerinizi ve görüşlerinizi " iletişim " adresinden bize gönderirseniz, gerekli işlemler yapılacaktır.



Bulut Sunucu Hosting ve Alan adı
webmaster blog çarşamba pasta çarşamba bilgisayar tamircisi