AK Gençliğin Buluşma Noktası
Haberler Dünyadan ve Ülkemizden son dakika haberler burada.



Cevapla
Stil
Seçenekler
 
Alt 11-16-2007, 11:35   #1
Kullanıcı Adı
aksavaşçı
Standart 3. köprüde rantı çözecek formül
Marmara Bölgesi'ne yapılacak 6 otoyol ve 3 köprünün güzergahı ranta dönüşmemesi için sır gibi saklanıyor. Boğaza yapılacak 3. köprü için de farklı bir formül gündemde..

Ulaştırma Bakanlığı tarafından Marmara Bölgesi ile Trakya'da yapımı planlanan 6 otoyol ve 3 köprünün en önemli projesi olarak bilinen İstanbul Boğazı'na yapılacak 3. köprü inşaatı rant çevrelerinin harekete geçmesini önlemek için sır gibi saklanıyor. Boğaz'ın kuzeyine yapılması beklenen köprü için Sarıyer-Anadolu Kavağı öne çıkıyor. 2004 yılından beri yapımı planlanan köprü ile ilgili olarak daha öncede Çubuklu-Yeniköy, Beykoz- Kireçburnu, Yuşatepesi-Rumelikavağı ve Arnavutköy-Vaniköy güzergâhları tartışmaya açılmıştı.

YAPILAŞMA OLMAMALI

İstanbul Büyükşehir Belediyesi danışmanlarının Başkan Kadir Topbaş'ın İstanbul'un su havzaları ve yeşil alanlarının üzerinden viyadüklerle geçirilmesi beklenen 3. köprü projesinde, yeni yapılaşmayı istemediğini ve köprü çıkışlarından İstanbul'a bağlantı yolları verilmemesini istediğini Ulaştırma Bakanlığı yetkililerine ilettiği belirtildi.

Topbaş'ın bu istemiyle ilgili olarak Ulaştırma Bakanlığı yetkilileriyle görüş birliğine vardığı ifade edildi. Yani 3. köprü İstanbul'a uğramadan geçecek. Uluslararası yol şeklinde düşünülen ve İstanbul trafiğine girmeden ağır vasıtaların transit geçiş yapmasını hedefleyen proje Kuzey Marmara Otoyolu adı altında Adapazarı'ndan başlayarak Tekirdağ Kınalı'ya bağlanacak. Projede 3. köprünün yanı sıra İznik Körfezi'ne ve Çanakkale Boğazı'na yapılacak köprülerle Marmara aksı tamamlanmış olacak.

1.2 milyar dolara mal olması planlanıyor

2004 yılında ilk kez gündeme gelen ve 1.2 milyar dolara mal olması planlanan 3. köprü 1030 metre uzunluğu ile iki yakayı birbirine bağlayacak. Köprü için orman arazilerinin dışında kalan alanlarda kamulaştırma yapılması düşünülürken gidiş-geliş altı şerit halindeki köprünün çevre yollarıyla uzunluğu 50 kilometreyi bulacak. Büyükşehir Belediye Başkanı Topbaş'ın istemiyle, üçüncü köprünün İstanbul'a uğramadan geçmesi planlanıyor.



Sabah

 

aksavaşçı isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Konuyu Beğendin mi ? O Zaman Arkadaşınla Paylaş
Sayfayı E-Mail olarak gönder
Alt 11-17-2007, 02:10   #2
Kullanıcı Adı
selahattin_ay
Standart 3. köprüde rantı çözecek formül
mukemmel olacak ins.
selahattin_ay isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 11-17-2007, 02:13   #3
Kullanıcı Adı
loneliness
Standart 3. köprüde rantı çözecek formül
Güzel olacakda ist giriş verilmeyecekse ne anlamı var onun.... Önemli olan ist trafiği değil mi.. Ki zaten bu kuralı ileride değiştirirler topbaş başkan ne kadar iyi niyetli olsada
  Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı





2007-2023 © Akparti Forum lisanslı bir markadır tüm içerik hakları saklıdır ve izinsiz kopyalanamaz, dağıtılamaz.

Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir.
5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, şikayetlerinizi ve görüşlerinizi " iletişim " adresinden bize gönderirseniz, gerekli işlemler yapılacaktır.



Bulut Sunucu Hosting ve Alan adı
webmaster blog çarşamba pasta çarşamba bilgisayar tamircisi