|
07-16-2010, 21:42 | #1 |
dönemin içimizdeki hayranı yöneticiler hesap veriyordur...
taksimdeki anıtın yıkılmayıp ayakda kalmasıda hem garip hemde ibret alıcı harika bir obje olarak kalması dileğimdir... kahrolsun dingiltere vahabilerine kahrolsun katerinanın çocukları ve yeğenleri yahudilere...
|
|
|
Sayfayı E-Mail olarak gönder |
07-16-2010, 21:46 | #2 |
novek bir nebze haklıdır...
islamiyette zenginlikde sınır vardır... tüm yönetimlerdede olması şartdır... sabetay ,mason, ve diğer yahudilerin başını çektiği örgütlerce dine dayalı servet ve ahlak özgürlükleri tek sermayeleridir... bu yüzden sempatizan toplamakta ve sonuçsuz amaçlarına bağlı kalmakdalar... . |
|
07-16-2010, 21:59 | #3 |
İslamiyette zenginlikte sınır yoktur. Zekâtını veren bir Müslümanın ne kadar zengin olabiliyorsa o kadar zengin olabilmeye hakkı vardır.
|
|
07-16-2010, 22:08 | #4 | |
Alıntı:
tum mal varlıgının 40 ta 1 imidir. yoksa o sene içinde elde ettigi kar ın 40 ta 1 i midir? birde patron geçinemeyen kendi işçilerinede 40 ta 1 verebilirmi? Konu novek tarafından (07-16-2010 Saat 22:23 ) değiştirilmiştir.. |
||
07-16-2010, 22:29 | #5 | |
Alıntı:
Zekât, 40'ta 1'dir. Zekât verecek duruma gelmenin dinî açıdan bir ölçüsü vardır ki buna zekât nisabı denir. Zekât nisabına sahip olan Müslüman, zekât nisabına sahip olduktan 1 yıl sonra elinde kalan malı zekât nisabını buluyorsa zekâtını vermek zorundadır. Zekât, malın veya paranın tamamından verilir. İşçiler dinî açıdan zekât verilebilecek kimselerdenseler patron zekâtını işçilerine verebilir. |
||
07-16-2010, 22:53 | #6 | |
Alıntı:
buda benim fikirlerimi destekliyor. yani islamda demekki, herkesin eşit gelire sahip olmasını istiyor. |
||
07-16-2010, 23:57 | #7 |
zaten fakirler zenginleşir demiyorum aradaki servet farklı git gide kapanır eşitlenir sonunda diyorum.
|
|
07-17-2010, 00:30 | #8 | |
Alıntı:
Servet farkının eşitlenmesi doğru olmaz. Yan gelip yatanla gece gündüz çalışanın aynı servete sahip olması doğru olmaz. İnsanların toplumsal statüleri çalışmak ve nasiple değişebilir. Zengin daha zengin olabilir. Fakir, orta gelirli olabilir. Zengin, işini batırıp fakir duruma düşebilir. Fakir, zengin olabilir. Orta gelirli, zengin olabilir. Önemli olan şey fakirlerin fakirlikten dolayı mağduriyet yaşamamalarıdır. Zekâtın verilmesiyle birlikte fakirler fakirlikten dolayı açlık ve mağduriyet yaşamaktan kurtulurlar. Zekât ve sadaka, sosyal dayanışmayı ve fakirlerle zenginler arasındaki toplumsal barışı ve toplumsal adaleti sağlar. |
||
07-17-2010, 00:33 | #9 | |
Alıntı:
Novek, bak bu söylenilenleri kulak ardı etme. Gerçekten kayda değer ölçülerde ve doğru bir şekilde açıklama getirmiş..Dikkatine sunarız.. |
||
07-17-2010, 00:38 | #10 | |
Alıntı:
Benim kullandığım tabir ile refah düzeyi muhteşem derecede artar... Güzel yazından dolayı teşekkür ederim... |
||
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|