AK Gençliğin Buluşma Noktası
Dış Gündem Dış Gündem ile ilgili tüm konuları burada paylaşıyoruz.



Cevapla
Stil
Seçenekler
 
Alt 07-16-2010, 21:42   #1
Kullanıcı Adı
akobalı-akkurt
Standart
dönemin içimizdeki hayranı yöneticiler hesap veriyordur...

taksimdeki anıtın yıkılmayıp ayakda kalmasıda hem garip hemde ibret alıcı harika bir obje olarak kalması dileğimdir...

kahrolsun dingiltere vahabilerine kahrolsun katerinanın çocukları ve yeğenleri yahudilere...

 

akobalı-akkurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Konuyu Beğendin mi ? O Zaman Arkadaşınla Paylaş
Sayfayı E-Mail olarak gönder
Alt 07-16-2010, 21:46   #2
Kullanıcı Adı
akobalı-akkurt
Standart
novek bir nebze haklıdır...

islamiyette zenginlikde sınır vardır...

tüm yönetimlerdede olması şartdır...

sabetay ,mason, ve diğer yahudilerin başını çektiği örgütlerce dine dayalı servet ve ahlak özgürlükleri tek sermayeleridir...

bu yüzden sempatizan toplamakta ve sonuçsuz amaçlarına bağlı kalmakdalar...



.
akobalı-akkurt isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 07-16-2010, 21:59   #3
Kullanıcı Adı
Cihannur
Standart
İslamiyette zenginlikte sınır yoktur. Zekâtını veren bir Müslümanın ne kadar zengin olabiliyorsa o kadar zengin olabilmeye hakkı vardır.
Cihannur isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 07-16-2010, 22:08   #4
Kullanıcı Adı
novek
Standart
Alıntı:
Cihannur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
İslamiyette zenginlikte sınır yoktur. Zekâtını veren bir Müslümanın ne kadar zengin olabiliyorsa o kadar zengin olabilmeye hakkı vardır.

tum mal varlıgının 40 ta 1 imidir. yoksa o sene içinde elde ettigi kar ın 40 ta 1 i midir?
birde patron geçinemeyen kendi işçilerinede 40 ta 1 verebilirmi?

Konu novek tarafından (07-16-2010 Saat 22:23 ) değiştirilmiştir..
novek isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 07-16-2010, 22:29   #5
Kullanıcı Adı
Cihannur
Standart
Alıntı:
novek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
40 ta 1 midir eger 40 ta 1 ise zekat
tum mal varlıgının 40 ta 1 imidir. yoksa o sene içinde elde ettigi kar ın 40 ta 1 i midir?
birde patron geçinemeyen kendi işçilerinede 40 ta 1 verebilirmi?

Zekât, 40'ta 1'dir. Zekât verecek duruma gelmenin dinî açıdan bir ölçüsü vardır ki buna zekât nisabı denir. Zekât nisabına sahip olan Müslüman, zekât nisabına sahip olduktan 1 yıl sonra elinde kalan malı zekât nisabını buluyorsa zekâtını vermek zorundadır. Zekât, malın veya paranın tamamından verilir. İşçiler dinî açıdan zekât verilebilecek kimselerdenseler patron zekâtını işçilerine verebilir.
Cihannur isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 07-16-2010, 22:53   #6
Kullanıcı Adı
novek
Standart
Alıntı:
Cihannur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

Zekât, 40'ta 1'dir. Zekât verecek duruma gelmenin dinî açıdan bir ölçüsü vardır ki buna zekât nisabı denir. Zekât nisabına sahip olan Müslüman, zekât nisabına sahip olduktan 1 yıl sonra elinde kalan malı zekât nisabını buluyorsa zekâtını vermek zorundadır. Zekât, malın veya paranın tamamından verilir. İşçiler dinî açıdan zekât verilebilecek kimselerdenseler patron zekâtını işçilerine verebilir.
yani diyorsunki tüm mal varlıgından 40 ta 1 vermelidir zaten. bu uygulansa zaman içinde işçilerle zenginler neredeyse eşit konuma gelir yani mal varlıgı ile.
buda benim fikirlerimi destekliyor.
yani islamda demekki, herkesin eşit gelire sahip olmasını istiyor.
novek isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 07-16-2010, 23:57   #7
Kullanıcı Adı
novek
Standart
zaten fakirler zenginleşir demiyorum aradaki servet farklı git gide kapanır eşitlenir sonunda diyorum.
novek isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 07-17-2010, 00:30   #8
Kullanıcı Adı
Cihannur
Standart
Alıntı:
novek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
zaten fakirler zenginleşir demiyorum aradaki servet farklı git gide kapanır eşitlenir sonunda diyorum.


Servet farkının eşitlenmesi doğru olmaz. Yan gelip yatanla gece gündüz çalışanın aynı servete sahip olması doğru olmaz. İnsanların toplumsal statüleri çalışmak ve nasiple değişebilir. Zengin daha zengin olabilir. Fakir, orta gelirli olabilir. Zengin, işini batırıp fakir duruma düşebilir. Fakir, zengin olabilir. Orta gelirli, zengin olabilir.

Önemli olan şey fakirlerin fakirlikten dolayı mağduriyet yaşamamalarıdır. Zekâtın verilmesiyle birlikte fakirler fakirlikten dolayı açlık ve mağduriyet yaşamaktan kurtulurlar. Zekât ve sadaka, sosyal dayanışmayı ve fakirlerle zenginler arasındaki toplumsal barışı ve toplumsal adaleti sağlar.
Cihannur isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 07-17-2010, 00:33   #9
Kullanıcı Adı
Feride
Standart
Alıntı:
Cihannur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Servet farkının eşitlenmesi doğru olmaz. Yan gelip yatanla gece gündüz çalışanın aynı servete sahip olması doğru olmaz. İnsanların toplumsal statüleri çalışmak ve nasiple değişebilir. Zengin daha zengin olabilir. Fakir, orta gelirli olabilir. Zengin, işini batırıp fakir duruma düşebilir. Fakir, zengin olabilir. Orta gelirli, zengin olabilir.

Önemli olan şey fakirlerin fakirlikten dolayı mağduriyet yaşamamalarıdır. Zekâtın verilmesiyle birlikte fakirler fakirlikten dolayı açlık ve mağduriyet yaşamaktan kurtulurlar. Zekât ve sadaka, sosyal dayanışmayı ve fakirlerle zenginler arasındaki toplumsal barışı ve toplumsal adaleti sağlar.
Gayet mantıklı açıklıyorsunuz..

Novek, bak bu söylenilenleri kulak ardı etme. Gerçekten kayda değer ölçülerde ve doğru bir şekilde açıklama getirmiş..Dikkatine sunarız..
Feride isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 07-17-2010, 00:38   #10
Kullanıcı Adı
El Emin
Standart
Alıntı:
Cihannur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


Servet farkının eşitlenmesi doğru olmaz. Yan gelip yatanla gece gündüz çalışanın aynı servete sahip olması doğru olmaz. İnsanların toplumsal statüleri çalışmak ve nasiple değişebilir. Zengin daha zengin olabilir. Fakir, orta gelirli olabilir. Zengin, işini batırıp fakir duruma düşebilir. Fakir, zengin olabilir. Orta gelirli, zengin olabilir.

Önemli olan şey fakirlerin fakirlikten dolayı mağduriyet yaşamamalarıdır. Zekâtın verilmesiyle birlikte fakirler fakirlikten dolayı açlık ve mağduriyet yaşamaktan kurtulurlar. Zekât ve sadaka, sosyal dayanışmayı ve fakirlerle zenginler arasındaki toplumsal barışı ve toplumsal adaleti sağlar.
Novek'in tabiri ile alım gücü artar hatta alım sorunu yaşanmaz.

Benim kullandığım tabir ile refah düzeyi muhteşem derecede artar...

Güzel yazından dolayı teşekkür ederim...
El Emin isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı





2007-2023 © Akparti Forum lisanslı bir markadır tüm içerik hakları saklıdır ve izinsiz kopyalanamaz, dağıtılamaz.

Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir.
5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, şikayetlerinizi ve görüşlerinizi " iletişim " adresinden bize gönderirseniz, gerekli işlemler yapılacaktır.



Bulut Sunucu Hosting ve Alan adı
çarşamba pasta çarşamba bilgisayar tamircisi