01-22-2012, 02:58 | #1 |
Uludere tazminatı belli oldu
Uludere'de terörist zannedilerek öldürülen 34 köylünün ailelerine verilecek tazminat Bakanlar Kurulu'nda 100 bin lira kararlaştırılırken ele geçecek para ile ilgili bir başka rakam konuşuluyor. Son Bakanlar Kurulu toplantısında miktarın 100 bin lira olması kararlaştırıldı. Ancak buna ilaveten Terör ve Terörden Doğan Zararların Karşılanmasına Dair Kanun çerçevesinde, ailelere 22 bin 500 lira daha verilmesi planlanıyor. Üzerinde durulan diğer bazı ek ödemelerle birlikte tazminatın 150 bin lirayı bulacağı belirtiliyor.
|
|
|
Sayfayı E-Mail olarak gönder |
01-22-2012, 03:01 | #2 |
Bu iki kişiyi hatırlayan var mı peki? Yoksa hiçbir gazete televizyon göstermedi mi? Günlerce yayınlanmadı değil mi? Çok geçmedi üzerinden, Temmuz ayında Hakkari'de şehit edildi fotoğraftaki iki uzman çavuş. Dağ Komando Tugayındaki görevlerine gitmek için evlerinden çıktıkları sırada pusuya düşürülüp arkadan vuruldular. Yahya Karakaya ile Murat Özkozanoğlu isimleri. Belki de bu yüzdendir haber olmayışı. Nasıl olsa sürekli şehit veriyoruz ya, onlar da sıradan şehitlerden ikisi nasıl olsa... Onlar kimin için öldüler? Onlar bu ülkenin vatandaşı değilmiydiler? Onların ailesi eşi-çocuğu yok mu? |
|
01-22-2012, 12:45 | #3 | |
Alıntı:
Süleymaniye cami inşa edilip açılış günü gelir. Bütün devlet adamları açılıştadır. Tam cami açılacağı sırada halkın arasından bir çocuk çıkar ve ''Bu caminin minaresi yamuk''der. Ordakiler çocuğu geri çekmek istese de çocuk caminin minaresi yamuk diye tutturur. Sultan Süleyman hem çocuğun kalbi kırılmasın diye hem de halk arasında yamuk minareli cami olarak ağızdan ağıza laf dolaşmasın diye caminin minaresine halatlar bağlatır ve minareyi sözde çekip düzeltiyorlarmış gibi yaptırır ve çocuğa dönerek ''Şimdi minare düzeldi mi?'' der.Çocuk ta ''Evet şimdi düzgün''der. Kanuni Sultan Süleymanın bu tavrı sayesinde hem çocuğun kalbi kırılmamıştır hem de minarenin adı yamuğa çıkmaktan kurtulmuştur... |
||
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
Seçenekler | |
Stil | |
|
|