01-27-2010, 23:19 | #1 |
yapılması gereken büyük proje
BÜYÜK PROJEM
Amacım Karadenizle akdenizi marmara ile van gölünü bu tip kanallarla birleştirmek vede fırat ve dicle gibi büyük nehirlerimizide islahla su yolları na kavuşarak toprak reformu iklim islahı turizm patlaması işsizlik çözümüne yeşil ormanlarla donanan bir türkiye olması için bir parça katkı sağlamakdır… Gözlere inanmak zor. 918 metre ... Mühendislik bu işte. Eski Doğu ve Batı Almanyaları birleştiriyor. Berlin yakınında Magdeburg şehrinde Elbe nehrinin üzerinde kurulmuş. Bu sukemeri's çukur yapı çelik 24.000 ton ve beton 68.000 metreküp içermektedir Toplam uzunluğu 917 metre arsa üzerinde (690 m ve su üzerinde 228 m) Trough width 34 m Oluk genişliği 34 metre Depth of water 4.25 m Derinlik su 4,25 m Maximum span 106 m Maksimum aralığı 106 metre Constructed with about 68,000 cubic meters of concrete and 24,000 metric tons of steel Somut yaklaşık 68.000 metreküp ve çelik 24.000 ton ile Constructed Construction began in 1997 and concluded in 2003 İnşaat 1997 yılında başladı ve 2003 yılında sona Magdeburg Kanal Köprüsü Kanalbrücke Magdeburg Kanalbrücke Magdeburg Built: Dahili: 1998 - 20021998 - 2002 Status: Durumu: in use Kullanılan Cost: Ücret: ca. ca. € 80 000 000 € 80 000 000 Location: Yer: Hohenwarthe , Jerichower Land , Saxony-Anhalt , GermanyHohenwarthe,Jerichower Kara,Saksonya-Anhalt,Almanya Crosses: Çarpılar: Elbe River Elbe Nehri Click on the image to enlarge it. Görüntü tıklayın Büyütmek için. BU PRJEYLE BERABER GETİRİLERİ NE OLUR ACABA DERSEK... 1 - ENERJİ TÜKETİMİ %60 AZALIR... A ) TRANSİT YOLLARDA NEHİR GEMİSİ TAŞIMACILIĞI... B ) KISIM KISIM YAPILACAK BARAJLARLA HEM ENERJİ ÜRETİMİ SAĞLANACAK HEMDE TARIM ALANI SULAMASINDA ENERJİ TÜKEİMİ %80 AZALACAKDIR... 2 - NABUCCO BU PROJE İLE BİRLEŞTİRİLİP MALİYET AZALTILIR... 3 - KANAL İKİ YANI HIZLI TRENLE VE OTOYOLLARLA DÜZENLENİR... 4 - YENİ TARIM ALANLARI OLUŞTURULUR VE GDO DAN YAHUDİ İTLİĞİNDEN UZAKLAŞARAK TOPRAK REFORMUDA YAPILIR AYRCA AK TOHUMLAR AK FİDELER AK ENTEGRE TESİSLER DOĞAL SEYİRLE ORTAYA ÇIKAR... 5 - TURİZM PATLAR DA PATLAR TRİLYON DOLAR BAZINDA GELİR ELDE EDİLİR... 6 - KURUYAN GÖLLER BESLENİR... 7 - SU KONTROLU İLE ARAPLARIN CANI AVCUMUZDA OLUR... 8 - KARA İKLİMLİ BÖLGELERDE AĞAÇ DİKİMLERİ VE NEM LE ILIMANLAŞMA SAĞLANIR... 9 - İŞSİZLİK BİTER KARDEŞŞŞŞŞŞŞİİİİİMM ... 10 - VE DAHA BİR ÇOK FAYDA SIRALANABİR VESSELAM... MALİYET BEDELİ KUM ÇİMENTO VE DEMİR LE BERABER YERLİ İŞ GÜCÜ... TÜM KAYNAKLAR ÜLKEMİZ SINIRLARI DAHİLİNDE GENİŞLİK 80 M DÜŞÜNÜLÜRSE 25 - 30 MİLYAR DOLAR BAZINDA HARCAMA YAPILIRİKİ YILDADA BİTİRİLİR VE İLK YILDA AMORTİ EDİLİR... COĞRAFYAMIZDA BU İŞE DAVET ÇIKARIRCASINA MÜSAİTDİR... Kİ BAZI GEÇMİŞDE YAPILAN YATIRIMLAR ( GÖLET LER BARAJ LAR ) BU PROJEYİ BALTALAYICI PROJELERDİR AMA GEÇ KALMADIK HEVESLERİ KURSAĞINDA KALIR İNŞALLAH... BU PROJEYE ÖRNEK PANAMA KANALIDIR AŞŞAĞDAKİ ADRESLERDEN ÇEŞİTLİ BİLGİLERE ULAŞABİRİSİNİZ... Buraya Tıklayarak Canlı Cekim Videoyu İzleyebilirsiniz. ( ) Ayrıntılı Bilgiye Görsel Anımasyonlarla Asagıdan Ulasabilirsiniz. http://www.pancanal.com/eng/general/...omo-tour1.html http://www.pancanal.com/eng/general/...-funcion1.html bu projeye lütfen canhıraş destek verelim... projeye destek vatanperverliğin zirvesidir...
|
|
|
Sayfayı E-Mail olarak gönder |
01-28-2010, 00:54 | #2 |
Tamam da,nasıl destek verilecek..Bu işin erbabı ile oturup bu projeyi konuşmanız lazım..
|
|
01-29-2010, 03:29 | #3 |
israil başta olmak üzre tüm arap ülkelerinin istihbağratlarının amacı bu projenin açığa çıkmamasıdır...
konu gündemde tutuldukça gerçekleşir, önemli olan bu projeyi sürekli gündemde tutmak... nabucco projeside bu proje ile birleştiğinde maliyet daha da azaltılır... bazı entegre tesis sahipleri ilede görüşüldüğünde yap işlet devret modeli de kısım kısım uygulanabilinir... |
|
01-29-2010, 03:41 | #4 |
İyi güzelde kabataslak haritayı aldım karşıma...
Bu dediğin için baya maliyet var... Öyle hemen olacak bir şey değil... Ayrıca Gereksiz... Tabi bu bence... Yinede Proje ürettiğin için tebrik ediyorum... En Azından üretiyorsun... Hiç üretmeyen Baykal ve Bahçeliden üstünsün demektir...=) |
|
06-29-2010, 16:03 | #5 |
BU PRJEYLE BERABER GETİRİLERİ NE OLUR ACABA DERSEK...
1 - ENERJİ TÜKETİMİ %60 AZALIR... A ) TRANSİT YOLLARDA NEHİR GEMİSİ TAŞIMACILIĞI... B ) KISIM KISIM YAPILACAK BARAJLARLA HEM ENERJİ ÜRETİMİ SAĞLANACAK HEMDE TARIM ALANI SULAMASINDA ENERJİ TÜKEİMİ %80 AZALACAKDIR... 2 - NABUCCO BU PROJE İLE BİRLEŞTİRİLİP MALİYET AZALTILIR... 3 - KANAL İKİ YANI HIZLI TRENLE VE OTOYOLLARLA DÜZENLENİR... 4 - YENİ TARIM ALANLARI OLUŞTURULUR VE GDO DAN YAHUDİ İTLİĞİNDEN UZAKLAŞARAK TOPRAK REFORMUDA YAPILIR AYRCA AK TOHUMLAR AK FİDELER AK ENTEGRE TESİSLER DOĞAL SEYİRLE ORTAYA ÇIKAR... 5 - TURİZM PATLAR DA PATLAR TRİLYON DOLAR BAZINDA GELİR ELDE EDİLİR... 6 - KURUYAN GÖLLER BESLENİR... 7 - SU KONTROLU İLE ARAPLARIN CANI AVCUMUZDA OLUR... 8 - KARA İKLİMLİ BÖLGELERDE AĞAÇ DİKİMLERİ VE NEM LE ILIMANLAŞMA SAĞLANIR... 9 - İŞSİZLİK BİTER KARDEŞŞŞŞŞŞŞİİİİİMM ... 10 - VE DAHA BİR ÇOK FAYDA SIRALANABİR VESSELAM... |
|
06-04-2011, 03:14 | #6 |
Mühendisler işsiz güçsüz boş gezerler ve mesleklerini yapamazlarsa, hiçbir proje gerçekleşemez!. Gerçekleşse bile, yabancılar eliyle gerçekleşebilir..
|
|
10-28-2013, 00:25 | #7 |
Kafa yorduğunuz için tebrikler.
Bu ülkede çok daha iyi yarar sağlayacak projeler şimdilere kadar engellendi. İnşallah özelliklede enerjide dışa bağımlılığımızı azaltacak yeni projeler üretilir ve gerçekleştirilir. |
|
07-03-2017, 01:49 | #8 |
TEYDEB ile ilerlenebilir belki.
|
|
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|