AK Gençliğin Buluşma Noktası
Tartışıyorum AK Partililerin, AK Parti Gençlerinin Seviyeli tartışma bölümü.



Cevapla
Seçenekler
 
Alt 04-12-2010, 17:15   #1
Kullanıcı Adı
EpiVaTeS
Standart
Alıntı:
novek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
evet aynen senin için aynısını dusundum şimdi sana laf sokmak cevap vermek için demiyorum gerçekten mantıklı cevap bulamadın.
Ustandan aldığın lafları ustana satma...
sana cevap vermemem bir şey bilmediğimden değildir...
hala bunu öğrenemeyecek kadar cahilsin...

 

EpiVaTeS isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Konuyu Beğendin mi ? O Zaman Arkadaşınla Paylaş
Sayfayı E-Mail olarak gönder
Alt 04-12-2010, 18:51   #2
Kullanıcı Adı
unnamed
Standart
Alıntı:
novek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
evet aynen senin için aynısını dusundum şimdi sana laf sokmak cevap vermek için demiyorum gerçekten mantıklı cevap bulamadın.
Cevap verirken adabına dikkat et novek, bu işin buralara kadar gelmesinin sebebi sensin bunu unutma....
  Alıntı ile Cevapla
Alt 04-12-2010, 17:15   #3
Kullanıcı Adı
EZEL
Standart
Rusyada ,Kübada demiryolları çokmu gelişmiş ?
Çinde gelişmiş oda zaten nüfus kalabalık olduğu için mecburi bir durum .

İnsanlar özel araçları ile seyahat etmeyi seviyor birkere memleketne gidicen 5-6 tane akraba ziyaret edicen trenlemi ziyaret edicen ? 2-3 kilometre uzaklıktaki pazara gidicen trenlemi gidicen ? Otomotiv sektörünün gelişmesi bir kere trenle demiryolları ile ilişkilendirilemez .
EZEL isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 04-12-2010, 17:20   #4
Kullanıcı Adı
novek
Standart
Alıntı:
EZEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Rusyada ,Kübada demiryolları çokmu gelişmiş ?
Çinde gelişmiş oda zaten nüfus kalabalık olduğu için mecburi bir durum .

İnsanlar özel araçları ile seyahat etmeyi seviyor birkere memleketne gidicen 5-6 tane akraba ziyaret edicen trenlemi ziyaret edicen ? 2-3 kilometre uzaklıktaki pazara gidicen trenlemi gidicen ? Otomotiv sektörünün gelişmesi bir kere trenle demiryolları ile ilişkilendirilemez .
sanırım sadece başlıgı okuyup yazdın.
TURGUT Özalın zaamnında kullandıgı bir deyimdi bu.
ayrıca orda demiryolunu en iyi komunistler yapar gibi birşey yazmadım sen yanlıs anladın galiba. istersen yazıyı sonuna kadar oku ondan sonra mesaj yaz emi.



Alıntı:
Noktaların Efendisi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Ustandan aldığın lafları ustana satma...
sana cevap vermemem bir şey bilmediğimden değildir...
hala bunu öğrenemeyecek kadar cahilsin...
nokta sen hiç bir mesajıma cevap vermesende olur yani buna mecbur degilsin. güle güle
novek isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 04-12-2010, 17:39   #5
Kullanıcı Adı
EZEL
Standart
Alıntı:
novek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sanırım sadece başlıgı okuyup yazdın.
TURGUT Özalın zaamnında kullandıgı bir deyimdi bu.
ayrıca orda demiryolunu en iyi komunistler yapar gibi birşey yazmadım sen yanlıs anladın galiba. istersen yazıyı sonuna kadar oku ondan sonra mesaj yaz emi.
Bende yazdın demedimki zaten ben şöyle bir mantık yürüttüm Dünyadaki sayılı komunist ülkelerde peki niye gelişmemiş demiryolları diye düşündüm eh onlardamı emperyalistlerin oyununa gelmişler ?
EZEL isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 04-12-2010, 17:47   #6
Kullanıcı Adı
novek
Standart
Alıntı:
EZEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Bende yazdın demedimki zaten ben şöyle bir mantık yürüttüm Dünyadaki sayılı komunist ülkelerde peki niye gelişmemiş demiryolları diye düşündüm eh onlardamı emperyalistlerin oyununa gelmişler ?
sanırım sovyetleri bilmiyorsun okadar güçlüydüki NATO yu bile sırf ona karsı kurdular.
ayrıca f16 ile mig29 hemen hemen aynı zamanlarda çıkmıştı.
ama mig 29 un bazı ustunlukleri var detaylıca googlede araştırabilirsin.
mesela mig29 aynı miktarda depo benzinle f16 ya göre 2-3 kat daha uzun mesafe gidebilen bir uçak yani komunizm bilime engel olur diye birşey kullanmak ne derece dogru sence?
novek isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 04-12-2010, 18:00   #7
Kullanıcı Adı
EpiVaTeS
Standart
Alıntı:
novek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sanırım sovyetleri bilmiyorsun okadar güçlüydüki NATO yu bile sırf ona karsı kurdular.
ayrıca f16 ile mig29 hemen hemen aynı zamanlarda çıkmıştı.
ama mig 29 un bazı ustunlukleri var detaylıca googlede araştırabilirsin.
mesela mig29 aynı miktarda depo benzinle f16 ya göre 2-3 kat daha uzun mesafe gidebilen bir uçak yani komunizm bilime engel olur diye birşey kullanmak ne derece dogru sence?
Ürettikleri Tupolevler bir devletin yönetim kadrosunu tamamen duman etti...
ayrıca Antonovlarda baya mimlidir kazalarda...
Yoruma bak bide...
EpiVaTeS isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 04-12-2010, 18:01   #8
Kullanıcı Adı
EZEL
Standart
Alıntı:
novek Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
sanırım sovyetleri bilmiyorsun okadar güçlüydüki NATO yu bile sırf ona karsı kurdular.
ayrıca f16 ile mig29 hemen hemen aynı zamanlarda çıkmıştı.
ama mig 29 un bazı ustunlukleri var detaylıca googlede araştırabilirsin.
mesela mig29 aynı miktarda depo benzinle f16 ya göre 2-3 kat daha uzun mesafe gidebilen bir uçak yani komunizm bilime engel olur diye birşey kullanmak ne derece dogru sence?
Bilmiyormuyum ) Komunist ülkeler gelişmemiş demedimki Neden dedim demiryollarını trenlerini geliştirip onlarda emperyalizmle bir nevi mücade etmemişler dedim ? Senin yazındaki mantık onlar içinde geçerli olmamış .
EZEL isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Alt 04-12-2010, 19:50   #9
Kullanıcı Adı
montenegro
Standart

TÜRKİYE’DE HIZLI TREN

Zamanın en etkin biçimde kullanılması ihtiyacı, karayolu ulaşım araçlarının çevreye verdiği zararların en aza indirilmesi ve diğer taşıma modlarına göre demiryolunun daha güvenilir bir ulaşım aracı olması, demiryolu konusunda gelişmiş bazı Dünya ve Avrupa ülkelerini hızlı tren hatlarının yapımı konusunda ciddi anlamda ve önemli yatırımlar yapmaya zorlamıştır.
2003 yılından itibaren Hükümetlerimizin demiryollarını yeniden devlet politikası haline getirmeleri sayesinde, demiryolu ile yolcu taşımacılığının en önemli bölümünü teşkil eden Ankara-İstanbul hattında yapılan seyahat süresinin kısaltılmasını, kaçınılmaz bir şekilde gündeme getirmiştir. Ankara, Eskişehir, İstanbul, Konya, İzmir, Sivas, Bursa gibi yolcu potansiyeli ve nüfus açısından ülkemizin büyük kentlerini birbirlerine bağlayacak olan
koridorlarda hızlı tren hatlarının yapılması için çalışma başlatılmıştır.

Türkiye’de Hızlı Tren
Ankara-İstanbul.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 533km./3 saat
Ankara-Eskişehir.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 245 km./1 saat 5 dakika
Ankara-Konya.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 212 km./1 saat 15 dakika
İstanbul-Konya. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 641 km./3 saat 30 dakika
Eskişehir-Konya. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 360 km./1 saat 26 dakika
Ankara-Sivas.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 466 km./3 saat
Ankara-İzmir.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 624 km./3 saat 20 dakika
Ankara-Afyon.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 281 km./1 saat 20 dakika
Bandırma-Bursa-Osmaneli.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 190 km./60 dakika
Ankara-Kayseri.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 350 km./2 saat
Halkalı-Bulgaristan.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 230 km./1 saat
Sivas-Erzincan-Erzurum-Kars.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 710 km./5 saat

Türkiye Yüksek Hızlı Trenle Tanışıyor...

“Ankara ve İstanbul artık birbirine daha yakın…”
Türkiye’nin en büyük iki kenti Ankara ve İstanbul, devamlı olarak nüfus göçü alan ve gelişen şehirlerdir. Birisinin başkent diğerinin ise ticaret ve sanayi kenti olması nedeniyle ekonomi, sanayi ve ticaretteki gelişmeye paralel olarak aralarındaki ulaşım talebi devamlı olarak artmaktadır.
2003 yılına kadar yatırımların ağırlıklı olarak karayollarına yapılması nedeniyle demiryolunun rekabet şansı iyice azalmıştı. Yüksek Hızlı Tren projesi tamamlandıktan sonra yaklaşık 7 saat olan seyahat süresi 3 saate inecek. Azalan seyahat süresiyle birlikte konforlu, güvenli bir ulaşım imkânı yaratılarak, demiryolunun ulaşımdaki payı da arttırılacak. Rekabet şansı artan demiryollarının yolcu payı %10’dan %78’e yükselecektir.
Proje tamamlandığında, Ankara – İstanbul arasında gidip gelenlerin bütün seyahat planları değişecek, araba ve uçak kullanımında düşüş olacak. Asya ve Avrupa Kıtalarını deniz altından birleştiren dünyanın sayılı projelerinden biri olan “Marmaray Projesi” ile entegre edilerek, Avrupa’dan Asya’ya kesintisiz yolcu taşımacılığı yapılabilecektir.
Ankara’dan Avrupa’nın merkezine trenden inmeksizin gitmek mümkün olacak. 300 km çap içerisindeki şehirler birbirinin banliyösü olacağı için kentler arasındaki ekonomik, sosyal ve kültürel etkileşimde artacak. Ankara İstanbul Yüksek Hızlı Tren Projesi ile Türkiye hızlı tren teknolojisine sahip ayrıcalıklı ülkeler arasındaki yerini alacak.
Karayolu Pazar Payını Ele Geçiriyor
Merkezden merkeze olmak üzere seyahat süresi açısından geçtiğimiz yıllara kadar avantajlı durumda bulunan havayolu, bilet ücretlerinin yüksekliği nedeniyle, demiryolu ise gelişen teknolojik yatırımları yapamaması, yolculuk süresini azaltamaması ve konforu yükseltememesi gibi nedenler yüzünden yolcu potansiyelinin önemli bir bölümünü kaybetti. Yolcu eğilimlerine daha kısa sürede uyum sağlayan karayolu (otobüs) işletmeciliği pazar payının büyük bir bölümünü kendi lehine çevirdi.
Karayollarında yapılan yatırımlar sonucunda Ankaraİstanbul arasında otoyolların yapımı ile karayolu seyahat süresi 6 saate ve durmasız (non-stop) otobüs işletmeciliğinde ise 5 saate indi. Otoyol çalışmaları kapsamında tamamlanan Bolu Tüneli’nin hizmete sunulmasıyla birlikte otobüs işletmeciliğinin 5-6 saatlik seyir süresinde yaklaşık 1 saatlik daha kısalma söz konusu oldu.
Hızlı Trenle Demiryolunun Rekabet Gücü Artıyor
Ankara-İstanbul arasında merkezden merkeze ve servis araçlarının kullanılması koşuluyla havayolu ile seyahat süresi yaklaşık 3 ile 4,5 saattir. Demiryolunda ise bu güzergâhta ki seyahat süresi mevcut durum itibariyle 7 saat olup, Ankara-İstanbul Hızlı Tren Projesi’nin Ankara-Eskişehir bölümünün tamamlanmasıyla seyahat süresi 4–4,5 saate inecek, 2. bölümünün bitirilmesiyle de toplam seyahat süresi 3 saate düşecektir.
Bugün için Ankara –İstanbul arasındaki mevcut hattın toplamı 576 km olup, tümü sinyalli ve elektriklidir. Hızlı Tren Projesi tamamlandıktan sonra, iki büyük kent arasında çift hatlı, elektrikli, sinyalli, 250 km/saat hıza uygun olarak inşa edilen demiryolu 533 km’ ye inecektir.

http://hizlitren.tcdd.gov.tr/#/photos/img1.gif
montenegro isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Cevapla


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı





2007-2023 © Akparti Forum lisanslı bir markadır tüm içerik hakları saklıdır ve izinsiz kopyalanamaz, dağıtılamaz.

Sitemiz bir forum sitesi olduğu için kullanıcılar her türlü görüşlerini önceden onay olmadan anında siteye yazabilmektedir.
5651 sayılı yasaya göre bu yazılardan dolayı doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir.
5651 sayılı yasaya göre sitemiz mesajları kontrolle yükümlü olmayıp, şikayetlerinizi ve görüşlerinizi " iletişim " adresinden bize gönderirseniz, gerekli işlemler yapılacaktır.



Bulut Sunucu Hosting ve Alan adı
çarşamba pasta çarşamba bilgisayar tamircisi